Kjo faqe përdor cookie për përvojën më të mirë të mundshme të përdoruesit. Duke përdorur faqen tonë të internetit, ju pranoni që cookies do të ruhen në pajisjen tuaj.
Pranoni dhe vazhdoni
Menu
Mbyll menunë

Rripat me dhëmbë

Rripat me dhëmbë

Rripat me dhëmbë janë pjesë konsumi. Meqenëse rripi me dhëmbë është i ekspozuar përgjithmonë ndaj ngarkesave të mëdha, kursimet nuk duhet të bëhen në vendin e gabuar dhe fokusi duhet të vendoset te besueshmëria dhe cilësia, sepse këputja e kësaj pjese çon në dëmtime të shtrenjta të motorit. Rripat origjinale Volkswagen ju garantojnë këtë cilësi.

Kur duhet të bëhet ndërrimi i rripit me dhëmbë?

Në varësi të modelit, motorit dhe kushteve të përdorimit, përdoren intervale fikse të ndryshimit ose interval provë sipas prodhuesit. Intervalet e ndryshimeve fikse janë kryesisht të varura nga kilometra dhe mund të shkojnë nga 60,000 km në 210,000 km. Rripat me dhëmbë në motorët me benzinë ​​shpesh i nënshtrohen një intervali provë, tekniku përcakton gjatë inspektimit nëse një zëvendësim është i nevojshëm ose jo.

Partneri juaj Volkswagen e di se çfarë vlen për automjetin tuaj Volkswagen.

Cfarë ndodh, nëse mua më këputet rripi i fazës?

Një çarje e rripit me dhëmbë mund të dëmtojë motorin. Arsyeja për këtë është se kontrolli i valvulës së motorit del nga faza, pistoni godet valvulën si një plumb shpesh me 15 m/s. Shumicën e kohës, e gjithë koka e cilindrit duhet të zëvendësohet.

Sa kushton një ndryshim i rripit me dhëmbë?

Kostot për një rrip të ri me dhëmbë përfshirë pompën e ujit varen nga modeli, viti i prodhimit dhe koha e nevojshme për montim. Për informacion të saktë mbi çmimin, ju lutemi kontaktoni një partner të Volkswagen në zonën tuaj.

Ofertë paketa me avantazhe për rripin me dhëmbë

Për automjetet Volkswagen më të vjetra se 4 vjet

Një vizitë në servisin e markës gjithmonë jep rezultat. Veçanërisht për pronarët e një automjeti Volkswagen modeli më të vjetër se 4 vjet. Ju përfitoni nga çmimet e paketave të favorshme për riparime dhe shërbime, ku montimi dhe pjesët janë përfshirë tashmë në çmim. Ky është gjithashtu rasti me paketat tona të përfitimeve për ndryshimin e rripit me dhëmbë.

shpesh kur ndërrohet rripi me dhëmbë ndërrohet gjithashtu dhe pompa e ujit, pasi riparimi i kombinuar kursen kohë dhe para.

Ofertë paketa me avantazhe: set rrip faze plus pompën e ujit
Modell Baujahr statt ab im Vorteilspaket ab
Transporter 1,9L TDI 06-09 899,- 751,-
Transporter 2,0L TDI 10-16 938,- 775,-
Caddy 1,9L TDI 04-10 816,- 677,-
Caddy 1,6L TDI 11-16 914,- 753,-
Crafter 2,5L 06-11 1250,- 1058,-
Crafter 2,0L 11-16 1054,- 882,-
Amarok 10-16 847,- 696,-

Çmime udhëzuese jo-detyruese, jo të kartelizuar në euro përfshirë TVSH-në, duke përjashtuar çdo punim shtesë. Pjesët Ekonomike të Volkswagen ose Pjesët Origjinale të Volkswagen përdoren ekskluzivisht për paketat e automjeteve të Volkswagen - në varësi të disponueshmërisë. Si çmime reference janë çmimet e rekomanduara për pjesët origjinale që nuk kanë qenë të detyrueshme deri më tani. Nuk mund të kombinohen me zbritje të tjera ose oferta speciale. Si rregull, çmimet fillestare u referohen fuqive motorrike më të zakonshëm në Austri. E vlefshme për gjithë vitin 2020. Në varësi të ndryshimeve dhe gabimeve autografike. Statusi: Korrik 2020

Avantazhet e rripit me dhëmbë të Volkswagen

Një rrip me dhëmbë i bërë nga një material i fortë që transmeton në mënyrë të besueshme dhe për një kohë të gjatë forcat - në nxehtësi dhe të ftohtë ekstrem. Ndërkohë është edhe mjaft fleksibile për tu përshtatur dhe mbajtur tensionin konstant. Kjo është ajo që motori juaj do të dëshironte nga një rrip. Kjo është arsyeja pse ne kemi dizenjuar rripat me dhëmbe origjinal Volkswagen saktësisht në të njëjtën mënyrë - të përshtatura për automjetin tuaj Volkswagen.

Përparësitë e rripit me dhëmbë origjinale Volkswagen me një shikim të shpejtë:

  • Përshtatje perfekte me motorrin, tensionuesin dhe pulexhot e Volkswagen. Me më pak zhurmë dhe më shume qetësi në ngasje.
  • Efiçient. rezistencë të qëndrueshme. Intervali maksimal i ndërrimit deri në 210.000 km.
  • Rezistent dhe stabil në formë - deri në 210.000 km. Në sajë të fibrave të xhamit dhe plastikës dhe një shtrese mbuluese qe nuk griset. As në temperaturat më ekstreme.

Të tjera pyetje në lidhje me rripat me dhëmbë

Cili është funksioni i një rripi me dhëmbë?

Rripi me dhëmbë transmeton fuqinë e boshtit të boshtit në boshtin me gunga. Kjo bën që valvulat e motorit të hapen dhe mbyllen. Përzierja e karburant-ajrit hyn në dhomën e djegies, digjet dhe lëviz pistonat. Rripi me dhëmbë shpesh drejton edhe pompën e ujit.

Cilat janë shkaqet e dëmtimit të një rripi me dhëmbë?

Një rrip me dhëmbë i këputur mund të ketë shkaqe të ndryshme:

  • Mos kryerja e intervaleve të rekomanduara të shërbimit. Shkakton dobësim të materialit. 
  • Rripi me dhëmbë nuk ishte instaluar si duhet. Tensionuesi i rripit me dhëmbë mund të vendoset gabimisht, për shembull. 
  • Ka defekte në drejtimin e rripit të dhëmbëzuar. Burimet e mundshme të gabimit janë pulexhot, tensionit, pompa e ujit ose pompa e motorrit me naftë. 
  • Rripi me dhëmbë është me vaj ose i pistë. 
A mund ta ndryshoni vetë rripin me dhëmbe?

Një rrip i dhëmbëzuar i montuar gabim do të dëmtojë motorin. Në të njëjtën kohë, ndërrimi është i ndërlikuar dhe kërkon kohë. Rrotat me dhëmbë dhe udhëzuesit duhet të jenë në një mënyrë të përsosur dhe rripi me dhëmbë të jetë i tensionuar siç duhet. Pompa e ujit, tensionuesi dhe pulexhot duhet të ndryshohen në të njëjtën kohë. Përveç shumë njohurive të specializuara, ju duhen mjete të posaçme. Pra, është më mirë që partneri juaj Volkswagen të bëjë ndërrimin.

Pjesë origjinale të tjera

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team