Antifreeze shtesë: Mban temperaturën konstante
Një motor nxehet kur përdoret - kjo është plotësisht normale. Sepse në motorin me djegie, energjia shndërrohet në nxehtësi. Automjeti juaj komercial ka nevojë për sistemin e ftohjes së motorit në mënyrë që motori të mos mbinxehet. Antifreeze thith nxehtësinë dhe e transferon atë në radiator. Nga atje më në fund lëshohet në ambientin e jashtme.
Shtesa e ftohësit duhet të kontrollohet rregullisht në mënyrë që motori të ftohet siç duhet. Në ndarjen e motorit ekziston një enë plastike në të cilën shënohet një shkallë nga "Min" në "Max". Niveli i lëngut duhet të jetë gjithmonë midis dy shenjave. Nëse është poshtë kësaj, antifreeze duhet të plotësohet.
Ndërroni ose shtoni anti freeze
Nëse niveli i antifreeze është më i ulët se shenja "Min", duhet të shtohet. Në çdo rast, përdorni antifreeze nga dyqanet e specializuara dhe jo ujë të pastër.
Antifreeze duhet të ndryshohet plotësisht çdo dy vjet, pasi ai gjithashtu humbet efektivitetin e tij pas një kohe. Përdorni mjetet e specifikuara nga prodhuesi i automjetit - që mund të gjenden në manualin e automjetit tuaj. Sepse antifreeze i gabuar mund të çojë në mbinxehje të motorit. Për më tepër, lëngu duhet të ndryshohet gjithmonë kur motori është i ftohtë, përndryshe mund të ndodhin dëmtime serioze.
Partneri Volkswagen ju këshillon me kënaqësi!
Avantazhet e Anti freezer G13 origjinal i Volkswagen
Mbroni motorin tuaj Volkswagen me anti freezer që përputhet në mënyrë të përsosur: G13 nga Volkswagen. Mund të përzihet me të gjitha produktet e mëparshme dhe është i qëndrueshëm në nxehtësi deri në 135 °C.
Mbrojtje nga ngrica
Në raportin e saktë të përzierjes, mund të arrini mbrojtje nga ngrica nga -25 °C deri në -40 °C me anti freezer G13 të Volkswagen.
Mbrojtje nga nxehtësia
Me anti freezer origjinale nga Volkswagen, ju mund të rrisni pikën e vlimit të ujit deri në 135 °C dhe të përgatitni automjetin tuaj për kushte ekstreme.
Mbrojtje nga kalku dhe ndryshku
Anti Freezer G13 është përshtatur posaçërisht për të gjitha metalet e përdorura në motorët Volkswagen. Kjo parandalon depozitat e kalkut në sistemin e ftohjes.