Kjo faqe përdor cookie për përvojën më të mirë të mundshme të përdoruesit. Duke përdorur faqen tonë të internetit, ju pranoni që cookies do të ruhen në pajisjen tuaj.
Pranoni dhe vazhdoni
Menu
Mbyll menunë

T4 ("Bulli")


Kodi i fabrikës:
Tipi 2 Transporter 4 (Tipi 7H)

Në 1990 Volkswagen filloi një gjeneratë të re të Transporter. Volkswagen Transporter dhe Bus krejtësisht të riprojektuar me emërtimin e serisë T4 paraqiten me diferencial para dhe njësi motorike të montuar përpara. Sa i përket numrit të varianteve dhe të versioneve të karrocerisë, T4 vijon gamën e modeleve të paraardhësit të tij me shtesa të ndryshme. Për përdorim komercial janë të disponueshëm furgoni i mbyllur, Kombi me xham, kamionçina me një zonë ngarkimi të lartë dhe të ulët dhe dopiokabinë. Për herë të parë, Transporter është gjithashtu i disponueshëm si shasi dhe kokë tërheqëse për zgjatime, montime dhe bashkëngjitje pasuese. Krahas kësaj, tashmë janë të disponueshëm dy ndërakse që plotësojnë kërkesat e ndryshme.

Ata që dëshirojnë të përdorin T4 si mjet për kohën e lirë ose për familjen, mund të zgjedhin Caravelle ose Multivan të pajisur në mënyrë ekskluzive, ky i fundit i disponueshëm vetëm me ndëraks të shkurtër. Seritë tepër të suksesshme të California të prezantuara vetëm dy vite më herët, do të vazhdojnë po ashtu. Për momentin shtëpia me motor është në dispozicion me çati të lartë fikse ose çati të palosshme që mund të hapet. Një version me çati gjysmë të lartë dhe varianti me çati të lartë me ndëraks të gjatë do ta pasojë. I ri është Multivan Business. I pajisur me lëkurë dhe funksionet të kohës më të fundit, ka qenë për një kohë të gjatë modeli i serisë më të shtrenjtë dhe ekskluziv nga Volkswagen.

Variantet e modeleve

Modellvarianten/Bauzeit: Motor: Einbaulage Motor: Antrieb: Radstand (mm): Länge/Breite/Höhe (mm):
T4 1.8: 1990 – 1992
T4 2.0: 1990 – 2003
T4 2.5: 1991 – 2003
T4 2.8 VR6: 1996 – 2000
T4 2.8 V6: 2000 – 2003
T4: 1.9 D: 1990 – 1995
T4 1.9 TD: 1993 – 2003
T4 2.4 D: 1990 – 2003
T4 2.5 TDI: 1995 – 2003
Benziner:
1.8 + 2.0: Vierzylinder, Reihe, wassergekühlt
2.5: Fünfzylinder, Reihe, wassergekühlt
2.8 VR6 + 2.8 V6: Sechszylinder VR-Anordnung, wassergekühlt
Diesel:
1.9 D + 1.9 TD: Vierzylinder, Reihe, wassergekühlt
2.4 D + 2.5 TDI: Fünfzylinder, Reihe, wassergekühlt
vorn, quer Vorderrad
Modellvariante syncro mit Allrad
wahlweise 2.920 oder 3.220 (nicht für Multivan) 4.707 – 5.107/1.840/1.940 – 2.430 (mit Hochdach)

Versionet e motorit

Modellvarianten/Bauzeit: Hubraum (cm3): Leistung (kW/PS - bei min-1): max. Drehmoment (Nm - bei min-1):
1.8 (1990 – 1992)       1.781 49/67/4.000 140/2.200
2.0 (1990 – 2003)        1.968 62/84/4.300 159/2.200
2.5 (1991 – 2003)        2.461 1991 – 2003: 81/110/4.500
1997 – 2003: 85/115/4.500
1991 – 2003: 190/2.200
1997 – 2003: 200/2.200
2.8 VR6 (1996 – 2000)
2.8 V6 (2000 – 2003)
2.792 1996 – 2000 (VR6): 103/140/4.500
2000 – 2003 (V6): 150/204/6.200
1996 – 2000 (VR6): 240/3.000/3.400
2000 – 2003 (V6): 245/2.500/5.500
1.9 D (1990 – 1995)    1.896 44/60/3.700 127/1.700/2.500
1.9 TD (1993 – 2003) 1.896 50/68/3.700 140/2.000/3.000
2.4 D (1990 – 2003)   2.370 1990 – 1998: 57/78/3.700
1997 – 2003: 55/75/3.700
1990 – 1998: 164/1.800/2.200
1997 – 2003: 160/1.900/2.900
2.5 TDI (1995 – 2003) 2.461 1995 – 2003: 75/102/3.500
1998 – 2003: 65/88/3.600
1998 – 2003: 111/151/4.000
1995 – 2003: 250/1.900/2.300
1998 – 2003: 195/1.900/2.500
1998 – 2003: 295/1.900/3.000

Mirëmbajtja e modelit

Zgjedhja e shumë masave për mirëmbajtjen e modelit.

Maßnahmen
1991

Motori i benzinës pesëcilindërsh 2,5-litërsh me 110 kf është i ri mes motorëve.

Maßnahmen
1993

Syncro, versioni me të gjitha rrotat aktive tani është i disponueshëm edhe në kombinim me motorët pesëcilindërsh. Përveç Multivanit gjashtëvendësh, ekziston një version i cilësisë së lartë (me xham termoizolues anembanë) me shtatë sedilje.

Prezantohet motori i naftës 1,9-litërsh me turbocharger dhe 68 kf.

T4 Syncro si kamionçinë me dopio kabinë tani është automjet popullor për kohën e lirë.

Maßnahmen
1994

Gama u zgjerua për të përfshirë California Highway me kabinë të lartë kompakte. California Exclusive (foto) me ndëraks të gjatë dhe kabinë të lartë fikse është gjithashtu e re. Është e pajisur me banjë, kuzhinë dhe dhomë gjumi.

Maßnahmen
1996

Në vitin e ri të modelit T4 kalon të ashtuquajturin "Përditësim madhor i produktit". Pjesa e përparme e Caravelle dhe Multivan u zgjat me 8 centimetër dhe u pajis me fenerë trapezoidalë të ridizenjuar dhe me sinjale kthese të bardhë. Gjatësia e re e fituar mundëson instalimin e motorëve të benzinës VR6 dhe motorët e mëdhenj pesëcilindërsh turbodiesel (2,5 TDI). Të gjitha modelet janë të pajisura me frena me disk.

Maßnahmen
1997

Prezantohet varianti i modelit Caravelle Business.

Maßnahmen
1998

Shfaqet disku 16 inç me frena më të mëdha dhe dy variante të rinj motori turbo nafte 2,5 me fuqi 88 dhe 150 kf. "i" e kuqe tek emërtimi i tipit TDI nënkupton Topmotor. TDI më e vogël është me ngjyrë blu.

Maßnahmen
1999

Prezantohet programi i stabilitetit elektronik (ESP).

Maßnahmen
2000

Emërtimi i motorit ndryshon nga VR6 tek V6 pasi rendimenti i motorit gjashtëcilindërsh prej benzine rritet nga 140 në 204 kf.

Maßnahmen
2003

2003 përfundon prodhimi i T4. 1.873.033 ekzemplarë dolën nga linja e montimit në fabrikën e Hanoverit.

Galeria e fotove

Ikonë, statusi më i ri.

"Bulli" është padyshim ikona mes automjeteve komerciale dhe u soll për herë të parë në rrugë në 1950. Nga T1 tek T6, gati 12 milionë automjete u shitën në të gjithë botën. Tani është bërë një përditësim për serinë: T6.1

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team