Në 1990 Volkswagen filloi një gjeneratë të re të Transporter. Volkswagen Transporter dhe Bus krejtësisht të riprojektuar me emërtimin e serisë T4 paraqiten me diferencial para dhe njësi motorike të montuar përpara. Sa i përket numrit të varianteve dhe të versioneve të karrocerisë, T4 vijon gamën e modeleve të paraardhësit të tij me shtesa të ndryshme. Për përdorim komercial janë të disponueshëm furgoni i mbyllur, Kombi me xham, kamionçina me një zonë ngarkimi të lartë dhe të ulët dhe dopiokabinë. Për herë të parë, Transporter është gjithashtu i disponueshëm si shasi dhe kokë tërheqëse për zgjatime, montime dhe bashkëngjitje pasuese. Krahas kësaj, tashmë janë të disponueshëm dy ndërakse që plotësojnë kërkesat e ndryshme.
Ata që dëshirojnë të përdorin T4 si mjet për kohën e lirë ose për familjen, mund të zgjedhin Caravelle ose Multivan të pajisur në mënyrë ekskluzive, ky i fundit i disponueshëm vetëm me ndëraks të shkurtër. Seritë tepër të suksesshme të California të prezantuara vetëm dy vite më herët, do të vazhdojnë po ashtu. Për momentin shtëpia me motor është në dispozicion me çati të lartë fikse ose çati të palosshme që mund të hapet. Një version me çati gjysmë të lartë dhe varianti me çati të lartë me ndëraks të gjatë do ta pasojë. I ri është Multivan Business. I pajisur me lëkurë dhe funksionet të kohës më të fundit, ka qenë për një kohë të gjatë modeli i serisë më të shtrenjtë dhe ekskluziv nga Volkswagen.
Variantet e modeleve
Modellvarianten/Bauzeit: | Motor: | Einbaulage Motor: | Antrieb: | Radstand (mm): | Länge/Breite/Höhe (mm): |
---|---|---|---|---|---|
T4 1.8: 1990 – 1992T4 2.0: 1990 – 2003T4 2.5: 1991 – 2003T4 2.8 VR6: 1996 – 2000T4 2.8 V6: 2000 – 2003T4: 1.9 D: 1990 – 1995T4 1.9 TD: 1993 – 2003T4 2.4 D: 1990 – 2003T4 2.5 TDI: 1995 – 2003 | Benziner:1.8 + 2.0: Vierzylinder, Reihe, wassergekühlt2.5: Fünfzylinder, Reihe, wassergekühlt2.8 VR6 + 2.8 V6: Sechszylinder VR-Anordnung, wassergekühltDiesel:1.9 D + 1.9 TD: Vierzylinder, Reihe, wassergekühlt2.4 D + 2.5 TDI: Fünfzylinder, Reihe, wassergekühlt | vorn, quer | VorderradModellvariante syncro mit Allrad | wahlweise 2.920 oder 3.220 (nicht für Multivan) | 4.707 – 5.107/1.840/1.940 – 2.430 (mit Hochdach) |
Versionet e motorit
Modellvarianten/Bauzeit: | Hubraum (cm3): | Leistung (kW/PS - bei min-1): | max. Drehmoment (Nm - bei min-1): |
---|---|---|---|
1.8 (1990 – 1992) | 1.781 | 49/67/4.000 | 140/2.200 |
2.0 (1990 – 2003) | 1.968 | 62/84/4.300 | 159/2.200 |
2.5 (1991 – 2003) | 2.461 | 1991 – 2003: 81/110/4.5001997 – 2003: 85/115/4.500 | 1991 – 2003: 190/2.2001997 – 2003: 200/2.200 |
2.8 VR6 (1996 – 2000)2.8 V6 (2000 – 2003) | 2.792 | 1996 – 2000 (VR6): 103/140/4.5002000 – 2003 (V6): 150/204/6.200 | 1996 – 2000 (VR6): 240/3.000/3.4002000 – 2003 (V6): 245/2.500/5.500 |
1.9 D (1990 – 1995) | 1.896 | 44/60/3.700 | 127/1.700/2.500 |
1.9 TD (1993 – 2003) | 1.896 | 50/68/3.700 | 140/2.000/3.000 |
2.4 D (1990 – 2003) | 2.370 | 1990 – 1998: 57/78/3.7001997 – 2003: 55/75/3.700 | 1990 – 1998: 164/1.800/2.2001997 – 2003: 160/1.900/2.900 |
2.5 TDI (1995 – 2003) | 2.461 | 1995 – 2003: 75/102/3.5001998 – 2003: 65/88/3.6001998 – 2003: 111/151/4.000 | 1995 – 2003: 250/1.900/2.3001998 – 2003: 195/1.900/2.5001998 – 2003: 295/1.900/3.000 |
Mirëmbajtja e modelit
Zgjedhja e shumë masave për mirëmbajtjen e modelit.
Syncro, versioni me të gjitha rrotat aktive tani është i disponueshëm edhe në kombinim me motorët pesëcilindërsh. Përveç Multivanit gjashtëvendësh, ekziston një version i cilësisë së lartë (me xham termoizolues anembanë) me shtatë sedilje.
Prezantohet motori i naftës 1,9-litërsh me turbocharger dhe 68 kf.
T4 Syncro si kamionçinë me dopio kabinë tani është automjet popullor për kohën e lirë.
Gama u zgjerua për të përfshirë California Highway me kabinë të lartë kompakte. California Exclusive (foto) me ndëraks të gjatë dhe kabinë të lartë fikse është gjithashtu e re. Është e pajisur me banjë, kuzhinë dhe dhomë gjumi.
Në vitin e ri të modelit T4 kalon të ashtuquajturin "Përditësim madhor i produktit". Pjesa e përparme e Caravelle dhe Multivan u zgjat me 8 centimetër dhe u pajis me fenerë trapezoidalë të ridizenjuar dhe me sinjale kthese të bardhë. Gjatësia e re e fituar mundëson instalimin e motorëve të benzinës VR6 dhe motorët e mëdhenj pesëcilindërsh turbodiesel (2,5 TDI). Të gjitha modelet janë të pajisura me frena me disk.
Shfaqet disku 16 inç me frena më të mëdha dhe dy variante të rinj motori turbo nafte 2,5 me fuqi 88 dhe 150 kf. "i" e kuqe tek emërtimi i tipit TDI nënkupton Topmotor. TDI më e vogël është me ngjyrë blu.
Emërtimi i motorit ndryshon nga VR6 tek V6 pasi rendimenti i motorit gjashtëcilindërsh prej benzine rritet nga 140 në 204 kf.
2003 përfundon prodhimi i T4. 1.873.033 ekzemplarë dolën nga linja e montimit në fabrikën e Hanoverit.
Galeria e fotove
Ikonë, statusi më i ri.
"Bulli" është padyshim ikona mes automjeteve komerciale dhe u soll për herë të parë në rrugë në 1950. Nga T1 tek T6, gati 12 milionë automjete u shitën në të gjithë botën. Tani është bërë një përditësim për serinë: T6.1