Gjenerata e modelit T3 të Transporter Tipi 2 e prezantuar në 1979 shfaqet me dizajn të ri krahasuar me ndërtimin e njohur të bazuar tek brumbulli të dy modeleve paraardhëse. T3 është ndjeshëm më i madh (60 mm më shumë ndëraks) dhe më i gjerë (125 mm). Ka më tepër hapësirë në pjesën e shoferit dhe zonën e ngarkesës. Dyshemeja është dhjetë centimetra më e ulët, dhe lartësia e ngarkesës është përkatësisht më e ulët. Struktura e dyshemesë është projektuar që në fillim për sistemin me të gjitha rrotat aktive dhe atë me diferencial para. Sistemi i drejtimit direkt, me tirant dhe vidë pa mbarim paraqet një hap të madh përpara. Në vend të sustave të rrotullimit, pjesa e përparme dhe e pasme tani janë të pajisura me vida. Përpara, krahu trekëndor i kontrollit, mbrapa një aks krahu tërheqjeje.
T3 i jep fund forcës mbrapa. Fokusi i serisë së tretë qëndron tek qendra gjeometrike. Mund të rrotullohet me një lëvizje. Rrethi i kthimit reduktohet me dy me vetëm 10,5 metër. Motorizimi është ai i modelit të mëparshëm (1,6 litra me 50 kf dhe 2,0 litra me 70 kf). Motori 1,6-litërsh është më i sheshtë pasi kollodoku tashmë është përgjegjës për rrotullën e ventilatorit. Valvulat hidraulike tani ndihmojnë për kontrollin e motorëve Boxer dhe shmangin kërkesën e mëparshme për vendosje të ngushtë.
Variantet e modeleve
Modellvarianten/Bauzeit: | Motor: | Einbaulage Motor: | Antrieb: | Radstand (mm): | Länge/Breite/Höhe (mm): |
---|---|---|---|---|---|
T3 1.6: 1979 – 1982T3 2.0: 1979 – 1982T3 1.9: 1982 – 1990T3 2.1: 1984 – 1989T3 1.6 D: 1981 – 1987T3 1.6 TD: 1984 – 1992T3 1.7 D: 1984 – 1989 | 1.6 + 2.0: Vierzylinder-Boxer, luftgekühlt1.9 + 2.1: Vierzylinder-Boxer, wassergekühlt1.6 D + 1.7 D + 1.6 TD: Vierzylinder-Reihe, wassergekühlt | hinten, längs | Heck | 2.4602.455 mit Allrad-Antrieb (syncro) | 4.570/184/195 (syncro 199) |
Versionet e motorit
Modellvarianten/Bauzeit: | Hubraum (cm3): | Leistung (kW/PS - bei min-1): | max. Drehmoment (Nm - bei min-1): |
---|---|---|---|
1.6 (1979 – 1982) | 1.584 | 37/50/4.000 | 103/2.400 |
2.0 (1979 – 1982) | 1.970 | 51/70/4.200 | 137/3.000 |
1.9 (1982 – 1990) | 1.913 | 1982 – 1985: 44/60/3.7001982 – 1990: 57/78/4.6001986 – 1988: 54/73 / xx1983 – 1985: 61/83/4.8001983 – 1985: 66/90/4.600 | 1982 – 1985: 140/2.2001982 – 1990: 150/2.6001986 – 1988: 150/2.6001983 – 1985: 139/2.8001983 – 1985: 147/2.800 |
2.1 (1984 – 1989) | 2.109 | 1984 – 1989: 82/112/4.8001985 – 1990: 70/95/4.800 (Katalysator)1986 – 1992: 64/87/ xx1989 – 1992: 68/ 92/4.500 | 1984 – 1989: 174/2.8001985 – 1990: 160/2.800 (Katalysator)1987 – 1992: 160/2.8001989 – 1992: 154/2.800 |
1.7 D (1984 – 1989) | 1.715 | 42/57/4.500 | 103/2.800 |
1.6 D (1981 – 1987) | 1.588 | 37/50/4.200 | 103/2.000 |
1.6 TD (1984 – 1992) | 1.588 | 51/70/4.500 | 138/2.500 |
Mirëmbajtja e modelit
Zgjedhja e shumë masave për mirëmbajtjen e modelit.
Shfaqet një inovacion i rëndësishëm: Tashmë Transporter është i disponueshëm me motor nafte 1,6 litra me fuqi 50 kf (i njohur për Golf dhe Passat). Për herë të parë, instalohet një motor i drejtë me ftohje të lëngshme në Tipin 2. Dimensioni është në përputhje me atë të motorit Boxer, por 100 kilogramë më i rëndë. Në fund, motori vendoset në test në një provë flote nga posta. Krahasuar me versionin me ftohje me ajër, konsumi i karburantit u reduktua me mbi një të tretën. Mes konkurrentëve të tij, Transporter është më ekonomik. Porositë për motorin e naftës tashmë kishin arritur në 50 për qind pas një kohe të shkurtër. Caravelle shkëlqen nga pajisjet e reja. Emri, që të sjell në mendje një avion, u referohet kolltukëve të mëdhenj e të fryrë të klubit.
Pas ndërtimit të 30 milionëve me ftohje me ajër, mundësitë e zhvillimit në segmentin e automjeteve komerciale u ezauruan. Nga tani, ata do të prodhohen në Amerikën e Jugut, por do të zëvendësohen me motorët e sapo zhvilluar Boxer 1,9-litërsh me ftohje me ujë me fuqi 60 ose 78 kf. Njësitë me ftohje me ujë edhe sot të entuziazmojnë për shkak të funksionimit të tyre tepër të qetë dhe melodioz. Janë 16 për qind më ekonomikë dhe momenti i forcës së tyre është më i lartë. Kaloriferi nxehet më së shumti nga nxehtësia e mbetur e ujit ftohës qarkullues. Tani në dispozicion është edhe një kuti shpejtësie me pesë marshe. Përkthimet në këtë variant janë tepër të vlerësuara.
Një grilë e dytë e radiatorit në pjesën e përparme të automjetit është shenjë e jashtme për Wasserboxer dhe naftës.
Wasserboxer 1,9-litërsh, me një rendiment fuqie prej 90 kf, tashmë është i disponueshëm me sistemin e injektimit (Digijet).
Pika e fortë e programit të pajisjeve është versioni gjashtëvendësh i Caravelle Carat me disqe aliazhi me goma të gjera, sistemi i drejtimit, spoileri para, fenerët dyshë drejtkëndorë, amortizimi i ulur, sediljet teke prej pëlhure, dhe më e rëndësishmja, cilindrata e motorëve të sheshtë prej 1,8 litrash, me fuqi që shkon në 68 kf. Mes motorëve të rinj gjendet edhe Wasserboxer i përmirësuar me 2,1 litra, i cili ka një fuqi prej 90 kf me katalizator dhe 112 kf me injektim Digijet të pa rregulluar.
Në shkurt do të hidhet në treg modeli i ri i quajtur Syncro. Ky Transporter me të gjitha rrotat aktive dhe të gjitha variantet pasuese të tij bëhen pjesë e një koleksioni.
Një karakteristikë e këtij versioni është sistemi permanent me të gjitha rrotat aktive me friksionin Visco. Gjashtë marshe janë standard, i pari është tejet i shkurtër. Lartësia nga toka është 210 milimetra në pjesën e përparme dhe 200 milimetra në pjesën e pasme me goma 14 inç. Pesha bosh e Syncro është 140 kg më e lartë.
Me versionin 16 inç, Syncro ka përparuar në kategorinë e automjeteve të të gjithë terreneve. Fabrika vë në zbatim një tërësi modifikimesh të traut B, amortizimit dhe karrocerisë, një teknologji frenimi dhe drejtimi si dhe bllokimin e aksit të pasmë. Lartësia nga toka rritet në 235 milimetra. Harku i rrotës zmadhohet.
Montimi i fundit i Trasporter me të gjitha rrotat aktive kryhet në Graz, nga Steyr-Daimler-Puch.
Gjatë hedhjes në treg, ish drejtuesi i fabrikës Porsche, Rudi Lins, ndër të tjerëve, tërhoqi vëmendje të veçantë. Në shkurt ai u nis për një udhëtim 51-ditor nëpër botë me një Syncro për të mbështetur punën.
Motorët e naftës të shumëkërkuar u zgjeruan me cilindratën 1,7-litërshe dhe tashmë kishte 57 kf.
Fabrika në Hanover kaloi në gjeneratën e modelit pasardhës T4 në 1990. Në Steyr-Daimler-Puch në Austri, Syncro dhe "Last Limited Edition" do të vazhdonte të prodhohej deri në 1992 për shkak të kërkesës së vazhdueshme.
Në Afrikën e Jugut, T3 prodhohet si autobus ekskluzivisht për kontinentin afrikan.
Dritaret janë të zgjeruara.
Adhuruesit dëgjojnë me kërshëri kur Audi nxjerr një variant të ri motori: Një
agregat Audi pesëcilindërsh me cilindratë deri në 2,6 litra është vendosur në
pjesën e pasme. Megjithatë, nuk ka vend për një katalizator.
Në verën e 2003, prodhohet T3 i fundit.
Galeria e fotove
Ikonë, statusi më i ri.
"Bulli" është padyshim ikona mes automjeteve komerciale dhe u soll për herë të parë në rrugë në 1950. Nga T1 tek T6, gati 12 milionë automjete u shitën në të gjithë botën. Tani është bërë një përditësim për serinë: T6.1