Kjo faqe përdor cookie për përvojën më të mirë të mundshme të përdoruesit. Duke përdorur faqen tonë të internetit, ju pranoni që cookies do të ruhen në pajisjen tuaj.
Pranoni dhe vazhdoni
Menü schließen

T2 ("Bulli")



Kodi i fabrikës:
Tipi 2

T2a paraqet në 1967 një gjeneratë të dytë të Transporter. Transporter-i ri është rritur pak, tashmë ka dritare më të mëdha dhe një xham të përparmë, një derë rrëshqitëse si pajisje standard dhe një amortizim të përmirësuar dukshëm me bashkim grusht-nofull në aksin para dhe krah tërheqjeje në aksin mbrapa, të dallueshëm nga hapësira e gomës. Gomat e pasme tani ruajnë rënien lehtësisht negative në të gjitha kushtet e drejtimit. Motori Boxer me ftohje me ajër në pjesën e pasme tani zë më pak hapësirë. Gjatë karrierës së tij, ky Transporter do të fitojë shtat në mënyrë të konsiderueshme. Motorizimi i rritur deri 70 kf, motorët e sheshtë zgjerojnë hapësirën e ngarkesës, dhe për herë të parë një transmision automatik është i disponueshëm sipas kërkesës. T2a merr karakteristika thelbësore të sigurisë. Në krahasim me kërkesat amerikane, T2 është jashtëzakonisht i provuar nga aksidentet. "Të gjitha sediljet janë të pajisura me rrip mesi. Sedilja në pjesën e shoferit dhe sediljet në pjesën e pasagjerëve mund të pajisen me rripa në shpatulla ose të kombinohen me rripa mes-shpatulla", rekomandojnë manualin e parë të përdorimit nga viti 1967.

Me teknologjinë dhe pajisjet speciale të sigurisë, T2 dallon nga automjetet komerciale të kohës. Më shumë se kurrë, nuk është vetëm një Transporter, por edhe limuzinë me kapacitet të madh. Jo pa arsye variantet e autobusëve të mirë pajisur mbajnë emërtimin Clipper. "Volkswagen Transporter i ri - si autoveturë" shkroi një gazetë për Volkswagen. Së bashku me shoqërinë Westfalia dhe montuesit e tjerë të karvanëve me motor, fabrika Volkswagen arriti të përmbushë ëndrrën për një makinë kampingu të përballueshme. Banesa me një dhomë në katër rrota mund të blihet e gatshme për përdorim ose mund të shndërrohet në një automjet kampingu me një set montimi.

Variantet e modeleve

Modellvarianten/Bauzeit: Motor: Einbaulage Motor: Antrieb: Radstand (mm): Länge/Breite/Höhe (mm):
T2 1.6: 1967 – 1979
T2 1.7: 1971 – 1973
T2 1.8: 1973 – 1975
T2 1.9: 1975 – 1979
Vierzylinder-Boxer, luftgekühlt hinten, längs Heck 2.400 4.420/1.765/1.960
4.505/1.720/1.960 (ab 1976)

Versionet e motorit

Modellvarianten/Bauzeit: Hubraum (cm3): Leistung (kW/PS - bei min-1): max. Drehmoment (Nm - bei min-1):
1.6 (1967 – 1979) 1.584 35/47/4.000
37/50/4.000 (ab 1970)
104/2.200
106/2.800 (ab 1970)
1.7 (1971 – 1973) 1.679 49/66/4.800
46/62 /4.200 (mit 3-Gang-Automatik)
114/3.200
116/3.200 (mit 3-Gang-Automatik)
1.8 (1973 – 1975) 1.795 50/68/4.300 130/3.200
1.9 (1975 – 1979) 1.970 52/70/4.200 141/2.800

Mirëmbajtja e modelit

Zgjedhja e shumë masave për mirëmbajtjen e modelit.

Maßnahmen
1968

U prezantua varianti me çati të lartë plastike.

Maßnahmen
1969

Presioni mbi pedalin mund të zvogëlohet me një përforcues fakultativ opsional. Ngrohja e dritares së pasme dhe ventilimi më i mirë i xhamit të përparmë siguron shikueshmëri të mirë. Një kolonë sigurie me pikë bllokimi të paracaktuar mbron shoferin në rast aksidenti.

Maßnahmen
1970

Për modelin e vitit të ardhshëm, u paraqit një koncept i ri i trupit të aksit para, një zëvendësim i frenave me disk para dhe tamburo frenash më të madha. Nëpërmjet përdorimit të motorit me dy kanale prej 1.600 centimetër kub, fuqia e motorit shkoi në 50 kf. Ftohësi i vajit të motorit tani furnizohej me ajër në kutinë e ventilatorit për të pakësuar ngarkesën termike në cilindrin e tretë. Rrotat dhe disqet u bënë më të gjera, dhe për rrjedhojë, edhe prerjet e gomave mbrapa dhe rrota rezervë.

Maßnahmen
1971

Nga gushti 1971 deri në korrik 1972, T2a ishte zbukuruar me disa elementë të modelit të ardhshëm T2b: bëhej fjalë konkretisht për dritat e pasme më të ngritura dhe prurëset anësore të ajrit më të mëdha në pjesën e pasme. Mund të përdoret gjithashtu motori i quajtur i sheshtë prej 1,7 litrash dhe fuqi prej 66 kf e T4 Tipi 411. Përveç një zhurme tepër më të butë, karakteristikë e tij është marmita në anën e djathtë. Kjo kërkoi disa modifikime në hapësirën e motorit (përfshirë një portë hyrëse në bagazh).

Maßnahmen
1972

Gjatë një përditësimi të zgjeruar të modelit, teknologjia e modelit T2b rinovohet në mënyrë thelbësore. Kornizat janë përforcuara dhe rripat e sigurimit janë pajisje standarde në të gjitha sediljet. Pamja e re e përparme me sinjalet drejtkëndore të integruara në grilën e futjes së ajrit dhe parakolpët më të mëdhenj me elemente të deformimit, është tepër tërheqëse. Në kombinim me motorin e madh, tashmë ofrohet një transmision automatik. Për më tepër, drejtimi i asistuar është përmirësuar dhe tashmë mund të operohet me 20 % më pak përpjekje manuale.

Në simpoziumin "Trafiku Rrugor Elektrik", Volkswagen prezanton për herë të parë prototipin e një kamionçine me motor elektrik.

Modeli T2b me dopiokabinë ("Doka") ofron një kombinim optimal të zonës së përdorshme dhe pjesës së pasagjerëve.

Në dallim nga T2a, sinjalet e T2b janë të ngritur në pjesën e përparme dhe amortizatorët janë në formë kutie. Qysh nga përditësimi i modelit në 1971, u prezantuan dritat e pasme në formë drejtkëndore më lart, prurëset e ajrit më të gjera dhe harqet e gomave mbrapa të ekspozuara.

Ekziston gjithashtu një i quajtur "Model special" i T2b me pajisje të cilësisë më të lartë. Ai mund të mbartë deri në 9 pasagjerë.

Maßnahmen
1973

Përpjekjet për shtimin e jetëgjatësisë së motorit në zonën e kokës së cilindrit shkuan në favor të versionit 1,6-litërsh. Sistemi i frenimit u përmirësua - disqet e frenave më të trasha, cilindrat e frenave të gomës më të mëdhenj dhe rregullatori i forcës së frenimit në varësi nga ngarkesa.

Maßnahmen
1974

Cilindrata e motorit të sheshtë zgjerohet me 1,8 litra, fuqia rritet në 68 kf.

Maßnahmen
1975

Cilindrata e motorit të sheshtë rritet në gati dy litra (70 kf). Falë shasisë së përforcuar, Kombi tani ka një peshëmbajtje prej 1,2 ton.

Maßnahmen
1976

Specializimi i rangut përfshin tetë modele bazë dhe 17 versione speciale, duke përfshirë autobusin e Campingbus me 2 litra dhe me transmision opsional automatik. Për herë të parë është i disponueshëm sistemi i kondicionimit të ajrit.

Maßnahmen
1977

Westfalia hedh në treg Campingbus "Berlin". "Helsinki" dhe modeli "Mosaik" e pasuan.

Maßnahmen
1978

Modeli më i njohur këto ditë: "Silberbus" ose "Silberfisch ", një autobus Volkswagen i lyer ngjyrë blu metalike me pajisje të plota, një çati të madhe rrëshqitëse dhe veshje pëlhure blu të errët, me fuqi 70 kf.

Një koncept me të gjitha rrotat aktive po maturohet. Pas një faze zhvillimi intensiv në vitet 1970, në 1978 u ndërtuan pesë automjete provë që kishin për bazë T2 me diferencial para. Për shkak të fokusit të mëparshëm tek motori dhe diferenciali në pjesën e pasme të mjetit, janë të nevojshme përshtatjet e duhura në asemblimin e dyshemesë dhe aksin para.

Maßnahmen
1979

Më 31 tetor 1979 shënohet fundi i prodhimit të T2 në Hanover. Në Brazil, T2 me motor mbrapa me ftohje me ajër dhe G-Kat vazhdon të prodhohet. Për ndërtimin, përdoren sinjale kthimi dhe drita të pasme nga T2b dhe parakolpë e prapakolpë nga T2a.

Maßnahmen
1980

Në Brazil, T2 motorizohet dhe përmirësohet sa i përket teknologjisë dhe karrocerisë.

Maßnahmen
2006

Që prej vitit 2006, T2 ka qenë i disponueshëm në Brazil me motor 1,4-litërsh me ftohje me ujë me fuqi 80 kf dhe shpejtësi maksimale 130 km/h. Modeli brazilian ndryshon në pamje nga kabina më këndore, parakolpët e prapakolpët, dhe grila e radiatorit prej plastike të zezë.

Galeria e fotove

Ikonë, statusi më i ri.

"Bulli" është padyshim ikona mes automjeteve komerciale dhe u soll për herë të parë në rrugë në 1950. Nga T1 tek T6, gati 12 milionë automjete u shitën në të gjithë botën. Tani është bërë një përditësim për serinë: T6.1

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team