Kjo faqe përdor cookie për përvojën më të mirë të mundshme të përdoruesit. Duke përdorur faqen tonë të internetit, ju pranoni që cookies do të ruhen në pajisjen tuaj.
Pranoni dhe vazhdoni
Menu
Mbyll menunë

VW T1 ("Bulli")



Kodi i fabrikës:
Tipi 2 Transporter 1

Në Republikën e re, nevoja për transport po rritet. Me këtë rast u zhvillua një lloj i ri automjeti. Skicat e para janë bërë në vitin 1947. Ato janë shumë të përafërta me modelin e mëvonshëm, për ndarjen e hapësirës apo konceptin e motorit. Faza e përgatitjes dhe testimit po përparon me shpejtësi. Shtimi i peshëmbajtjes përcakton kërkesat e reja për stabilitetin dhe rezistencën. Për këtë arsye, nuk mund të përdoren pjesët identike, por të zhvillohet një shasi e re. Modeli i parë i testuar në vitin 1949 arrin një shpejtësi maksimale prej 85 km/h dhe ka një peshëmbajtje prej 750 kg. Siç ishte e zakonshme në atë kohë, xhami i përparmë ishte i ndarë. Tabakët ishin të sheshtë për arsye kostoje dhe prodhimi.

Pesha bosh prej 850 kg përcaktohet nga drejtori i Volkswagen, Heinrich Nordhoff. Meqë pesha është mbi atë të synuar, parakolpi dhe dritarja e pasme hiqen që kufiri të mos tejkalohej. Në pranverën e vitit 1950, në Volfsburg u futën në prodhim furgonët, kombit, minibusët dhe, në viti 1951, kamionçinat. Së bashku me ta, u shfaqën edhe modelet e veçantë si furgonët e policisë e ambulancat si dhe furgonët e shitjeve me pëlhurë anësore. T1 formon bazën për shtëpitë e para lëvizëse. Pra, ky ishte rasti edhe për modelin special që më vonë quhej kryesisht "Samba". Është ndërtuar nga viti 1951 deri në vitin 1967 dhe është pajisur me shtatë ose nëntë sedilje dhe 23 dritare. Është ende dhe sot modeli më i kërkuar i këtij versioni.

Variantet e modeleve

Modellvarianten/Bauzeit: Motor: Einbaulage Motor: Antrieb: Radstand (mm): Länge/Breite/Höhe (mm):
T1 1.1: 1950 – 1954
T1 1.2: 1954 – 1965
T1 1.5: 1963 – 1967
Vierzylinder-Boxer, luftgekühlt hinten, längs Heck 2.400 4.150/1.660/1.940
4.280/1.750/1.940 (mit Stoßfängern)

Versionet e motorit

Modellvarianten/Bauzeit: Hubraum (cm3): Leistung (kW/PS - bei min-1): max. Drehmoment (Nm - bei min-1):
1.1 (1950 – 1954) 1.131 18/25/3.300 68/2.000
1.2 (1954 – 1965) 1.191 22/30/3.400
25/34/3.600 (ab 1960)
76/2.000
82/2.000 (ab 1960)
1.5 (1963 – 1967) 1.493 31/42/3.800
32/44/4.000 (ab 1965)
95/2.200
100/2.000 (ab 1965)

Mirëmbajtja e modelit

Zgjedhja e shumë masave për mirëmbajtjen e modelit.

Maßnahmen
1950

Prezantimi i ndarjes së pjesës së ngarkesës dhe ventilimin e ndarjes së ngarkesës me anë të prurëseve të ajrit në murin anësor. Nga nëntori e në vazhdim, stema VW mbrapa do të hiqet.

Maßnahmen
1951

Instalimi i një dritareje të vogël mbrapa. Prezantimi i "Modelit special" me shtatë ose nëntë vende, i quajtur më vonë "Samba", me gjithsej 23 dritare dhe një çati rrëshqitëse prej pëlhure. Prezantimi i ambulancës së parë. Westfalia paraqet kutinë e kampingut. Është e thjeshtë ta montosh e ta çmontosh dhe në këtë mënyrë transformon për herë të parë Tranporter-in dhe autobusin e përditshëm në një shtëpi me motor gjatë pushimeve.

Maßnahmen
1953

Kutia e shpejtësisë është e sinkronizuar. "Modeli special" shtatë- ose nëntëvendësh bëhet me prapakolp. Sipërfaqet e sheshta të trupit bëhen me ndërprerje drejtkëndore (rruaza) për përforcim.

Maßnahmen
1954

Motori 1.100 centimetër kub do të zëvendësohet në janar nga Boxer 1.200 centimetër kub me 30 kf, gjithashtu për Brumbullin. Ky hap zhvillimi i jep Transporter-it injektimin e energjisë tepër të nevojitur. Tani matësi i shpejtësisë arrin deri në 100km/h i asistuar dhe 80 km/h. Krahas kësaj, një prapakolp tani instalohet për të gjitha modelet e tjera. Westfalia ndërton autobusin e parë të kampingut.

Maßnahmen
1955

Një furnizim i ri me ajër të pastër mbi xhamin e përparmë përmirëson klimën e brendshme. Ekziston gjithashtu një panel i vazhdueshëm instrumentesh dhe tani një timon me dy dhe jo me tre shufra. Një tipar tjetër i ri është dera e pasme me hapje lart, e cila tani vjen si pajisje standard. Ndarja e motorit është zvogëluar në madhësi. Kjo eliminon derën e madhe të ndarjes së motorit (i ashtuquajturi dera e hambarit). Vëllimi i ngarkesës tani rritet nga 4,6 në 4,8 metra kub. Goma rezervë zhvendoset para, në një hapësirë pas sediljeve të përparme. Gomat 15 inç në vend të 16 inç.

Maßnahmen
1956

Motorinoja është përmirësuar. Prodhimi zhvendoset nga Volfsburg në Hanover-Stëken. Numri i shasisë 171056 është autobusi i parë nga kryeqyteti i shtetit të Saksionisë së Poshtme.

Maßnahmen
1958

Dritat e frenave në pjesën e pasme zëvendësojnë dritën qendrore të frenave në kapakun e motorit. Prezantimi i dopiokabinës.

Maßnahmen
1959

Pozicionim i ri i dritave të pasme.

Maßnahmen
1960

Ka parakolpë dhe prapakolpë të modifikuar dhe sinjale kthimi për përpara ("Lytha"), në vend të sinjaleve të drejtimit të përdorur deri atëherë. Motorizimi u rrit në 34 kf. Autobusi arriti një shpejtësi maksimale prej 100 km/h me një nisje të gjatë dhe në kushte të favorshme. Tani matësi i shpejtësisë shkon deri në 120 km/h.

Tani modeli shumë i njohur nëntëvendësh "Modeli special", emërtohet "Samba": Medritaret e shumta, ofron një ambient të brendshëm shumë të ndritshëm. Këtu, në versionin nga viti 1960 e para, dritat sinjalizuese në pjesën e përparme.

Maßnahmen
1961

Prezantimi i fenerëve me dy dhoma për dritat e pasme me fushë treguese kthimi. Fillimi i prodhimit të furgonit me çati të lartë. Kjo rrit hapësirën e ngarkesës në 6 metra kub. Prezantimi i dorezave në anën e pasagjerëve në panelin e instrumenteve.

Maßnahmen
1962

Shoferi ka një sedilje teke, në vend të një sediljeje të gjerë. Instalimi i dorezave të dyerve të përforcuara dhe drynit nga muaji nëntor.

Autobusi nga modeli i vitit 1962 e tregon T1 ende me sinjale kthese të vegjël para.

Maßnahmen
1963

Prezantimi i fenerëve me dy dhoma për dritat e pasme me fushë treguese kthimi. Fillimi i prodhimit të furgonit me çati të lartë. Kjo rrit hapësirën e ngarkesës në 6 metra kub. Prezantimi i dorezave në anën e pasagjerëve në panelin e instrumenteve.

Maßnahmen
1964

Viti i fundit i prodhimit i motorëve me 34 kf. Ventilimi i kaloriferit tashmë jo më në tubin ngritës, por përmes fryrësve të veçantë në kroskot. Është instaluar një kufizues shpejtësie. Një zhurmë belbëzuese ju paralajmëron tani të zbusni apo ta hiqni këmbën nga gazi. Në gusht (viti i modelit 1965) ndryshimi i formati i numrit të shasisë nga numri sekuencial 1328871 në formatin: vit ndërtimi dhe nr. sekuencial i vitit 21 5 019888.

Maßnahmen
1962

Me ndihmën e një karburatori dhe një valvule më të madhe, rendimenti i motorit rritet në 44 kf. T1 sjell një kontroll për dritat dhe sinjalet.

Fundjavë dhe rreze dielli: Westfalia nga Rheda-Wiedenbrück ofroi pajisje kampingu të cilësisë së lartë për Tipin 2.

Maßnahmen
1966

Sistemi elektrik i automjetit do të ndryshohej nga gjashtë në dymbëdhjetë volt. Një sistem me një çelës u prezantua dhe ilustrimi i rripave të sigurimit u bë i mundur (edhe në ndarjen e pasagjerëve).

Maßnahmen
1967

Në verë përfundon prodhimi. Numri i fundit i shasisë është 217 148 459. Një total prej rreth 1,83 milionë automjetesh dolën nga fabrikat në Volfsburg dhe Hanover.

Galeria e fotove

Ikonë, statusi më i ri.

"Bulli" është padyshim ikona mes automjeteve komerciale dhe u soll për herë të parë në rrugë në 1950. Nga T1 tek T6, gati 12 milionë automjete u shitën në të gjithë botën. Tani është bërë një përditësim për serinë: T6.1

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team