Për Bullin u punua nën presion të lartë në vitin 2016. Dhe falë mundit të ekipit të punës të Mayer Linz, veçanërisht të praktikantit Thomas Pichler, Bulli u çua në Salzburg, javën e 27-të, thuajse i përfunduar - për të filluar punët e tapicerisë.
Datë 19 korrik na u desh të prisnim me ankth pasi në rendin e ditës ishte testimi i tipit. Falë gjendjes së mirë dhe një sasie të madhe letrash të mbledhura, gjykata e shtetit në Salzburg lëshoi një certifikatë tipi. Për të siguruar që Bulli ishte në përputhje me vlerat e tij, të nesërmen u hartua një vlerësim eksperti.
Ditën e enjte, datë 21 qershor 2016, Bulli shkoi në Kals me kamion, ndaj u kursye për pak kohë. Të premten, ai bëri një punë të mirë në xhiron deri në Lucknerhaus, por një shi shumë i fortë bëri që të zbulohej se Bulli nuk ishte mbyllur ende plotësisht. Të shtunën, në xhiron e takimit tradicional të Bullit, moti mbajti dhe Bulli qëndroi i thatë. Në total, Bulli kishte përshkuar 200 kilometra të mirë atë fundjavë.
Automjetet e paraqitura në këtë prezantim mund të ndryshojnë në disa detaje nga programi faktik i porosive në Austri. Në disa raste, ka pajisje të veçanta që vijnë me çmim shtesë. Të gjitha çmimet bruto janë udhëzuese, jo detyruese e të pa negociueshme që përfshijnë 20% TVSH, taksën standarde të konsumit (NoVA) dhe nuk marrin parasysh shtesat apo zbritjet e NoVA sipas nenit 6 të ligjit për taksën standarde të konsumit. Për të lehtësuar leximin e tekstit, kemi zgjedhur formën mashkullore ose femërore të fjalëve personale. Kjo në asnjë mënyrë nuk nënkupton diskriminim gjinor. Faleminderit për mirëkuptimin.