Një përshkrim i motorit 1.192 m³:

Në përgjithësi:

Motori i Volkswagen T1 ftohet me ajër Motori me karburator me katër cilindra dhe katër goditje me parim pune me dy cilindra të kundërt dhe valvulat pezull. Vendoset në hapësirën e motorit mbi dy këmbë gome, me katër vida.

Karteri

Kasa me dy pjesë e kollodokut përbëhet prej aliazhi të prodhuar nën presion. Të dyja gjysmat përpunohen së bashku, prandaj mund të ndërrohen vetëm së bashku.

Kollodoku

Të katërta pikat e fashave të kollodokut shtrëngohen. Fashat 1, 2 dhe 3 janë të ndara dhe janë prej çeliku bronz-plumb. Fasha 4 është fashë mbajtëse prej alumini. Forca shtytëse aksiale e boshtit të motorit absorbohet nga fasha 2. Volanti me diskun e dhëmbëzuar për motorinon lidhen nga një vidë me vrimë dhe sigurohen me katër kunja me kollodokun për të shmangur xhokot. Ingranazhi i kontrollit dhe ingranazhi i shpërndarjes sigurohen nëpërmjet një kushinete. Një vidhë gjashtëkëndëshe mban pulexhon e rripit të fazës në vendin e vet. Kollodoku mbyllet në anën e kapjes me një unazë vulosjeje dhe në pulexhon e rripit të fazës me një deflaktor vaji.

Bjellat

Katër bjellat lidhen në kollodok me fasha bronzi-plumbi të zëvendësueshme dhe kanë bronzeta për spinotët e pistonit.

Pistonët

Pistonët prej gize me fasha çeliku përmbajnë tre unaza pistoni, më e ulëta e të cilave është projektuar si unazë kullimi vaji. Spinoti i pistonit zhytet në syrin lidhës të bjellës; Pistonët sigurohen me unaza siguruese rrethore.

Cilindri

Katër cilindrat prej gize speciale janë identikë me njëri-tjetrin dhe mund të zëvendësohen individualisht së bashku me pistonin përkatës. Ajri ftohës shkon për ftohje nëpërmjet kalimit në shkëmbyesin e nxehtësisë.

Koka e cilindrit

Çdo dy cilindra kanë secili një kokë cilindri të përbashkët, të heqshme dhe me shumë brinjë të bërë prej aliazhi me unaza fiksuese valvule të futura në presion dhe guidë valvule. Valvulat rreshtohen në gjendje pezull në kokën e cilindrit. Mes cilindrit dhe kokës së cilindrit, sipërfaqet e kontaktit nuk kanë asnjë guarnicion. Unazat guarnicion prej plumb-asbesti të vendosura jashtë, pranë pjesës së mbylljes, midis cilindrit dhe kokës së cilindrit, mbrojnë edhe nga një shpërthim i mundshëm i gazrave të djegies.

Kontrolli

Boshti me gunga mbështetet tre herë në testatë me anë të unazave speciale. Lëvizja nëpërmjet kollodokut ofrohet me ingranazhe të drejta helikoidale. Ingranazhi i boshtit me gunga përbëhet prej aliazhi. Kontrolli i valvulave bëhet nga gungat mbi valvul, guidat e valvulave dhe balancierë. Çdo gungë aktivizon në mënyrë alternative një valvul në dy cilindra të kundërt. Valvulat e shkarkimit janë të veshura me çelik kromi-nikeli të cilësisë së lartë.

Ftohja

Ftohja me ajër sigurohet nëpërmjet një ventilatori radial. Ingranazhi i ventilatorit ndodhet mbi boshtin e zgjatur të alternatorit. Ai lëviz nga kollodoku me dyfishin e shpejtësisë së motorit nëpërmjet një rripi të rregullueshëm. Ventilatori thith ajrin përmes një vrime në kasën e ventilatorit dhe e shtyn atë mbi cilindrat e brinjëzuar dhe kokat e cilindrave. Ajri drejtohet përmes pllakave të drejtimit, një pjesë e cilave ndodhen në kasën e ventilatorit dhe pjesa tjetër rrethojnë cilindrin. Një unazë reduktuese e kontrolluar nga një termostat në hyrje të ajrit të ventilatorit siguron arritjen shpejt të temperaturës së funksionimit dhe ruajtjen uniforme të saj.

Karteri

Lubrifikimi është projektuar si lubrifikim qarkullues nën presion me ftohje të veçantë të vajit.

Pompa e vajit me disk të dhëmbëzuar ndodhet në krah të motorit, pranë boshtit me gunga dhe vihet në lëvizje prej këtij të fundit. Vaji merret nga pika më e ulët e karterit dhe shtyhet me presion në kanalet e vajit përmes ftohësit. Një pjesë e vajit kalon në vrimat e kollodokut me presion përmes kushinetës dhe lubrifikon fashot e pistonit. Një pjesë e dytë lubrifikon fashot e boshtit me gunga, një pjesë e tretë merr rrugën drejt spinotave në testatë e lubrifikon fashat e saj dhe pulexhon e valvulave. Këmisha e cilindrit, pistonët dhe akset e pistonit lubrifikohen nga vaji centrifugal. Vaji që kullon nga pikat e lubrifikimit kthehet në karter ku mbetjet filtrohen nga një sitë në pikën më të ulët të karterit, përpara rifillimit të qarkullimit të vajit.

Ftohësi i vajit ndodhet në karter dhe ftohet nga ajri që thithet nëpërmjet një ventilatori. Ai është instaluar në linjën e vajit në mënyrë që vaji i pompuar të kalojë përmes tij përpara se të mbërrijë në secilën pikë lubrifikimi. Temperatura në ftohësin e vajit zbret në rreth 20°C. Për shkak të ftohjes, vaji ruan aftësinë e tij të plotë lubrifikuese edhe në mot shumë të nxehtë dhe në ngarkesë motorike të vazhdueshme.

Kur vaji ftohet dhe është më viskoz, një valvul çlirimi presioni siguron që vaji të rrjedhë direkt në kanalet e vajit, duke përshkuar përkohësisht ftohësin e vajit.

Në linjën e presionit mes pompës dhe ftohësit të vajit është instaluar një stakues automatik për llambën e kontrollit të presionit të vajit që hap një kontakt elektrik në një presion prej 0,4 - 0,6 atmosferë dhe ndërpret kështu rrymën për llambën e kontrollit.

Kur ndizet kuadri dhe presioni i vajit është i ulët, llamba ndizet.

Automjetet e paraqitura në këtë prezantim mund të ndryshojnë në disa detaje nga programi faktik i porosive në Austri. Në disa raste, ka pajisje të veçanta që vijnë me çmim shtesë. Të gjitha çmimet bruto janë udhëzuese, jo detyruese e të pa negociueshme që përfshijnë 20% TVSH, Për të lehtësuar leximin e tekstit, kemi zgjedhur formën mashkullore ose femërore të fjalëve personale. Kjo në asnjë mënyrë nuk nënkupton diskriminim gjinor. Faleminderit për mirëkuptimin.

Mbyllur
Kjo faqe përdor cookie për përvojën më të mirë të mundshme të përdoruesit. Duke përdorur faqen tonë të internetit, ju pranoni që cookies do të ruhen në pajisjen tuaj.
Pranoni dhe vazhdoni
Menu
Mbyll menunë

Po restaurojmë një VW Kombi T1. Bulli reloaded.

 

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team