U drejtua, u rregullua, u saldua, u fërkua, u mbush dhe u fërkua përsëri!

Boja e Bullit u hoq plotësisht. Tani përgatitja e radhës ishte në plan. Gjatë procesit të heqjes së bojës dolën në pah disa sipërfaqe të mëdha të dëmtuara nga ndryshku. Këto sipërfaqe u zëvendësuan me pjesë të reja apo u prenë dhe në vend të tyre u montuan pjesë të tjera. Përpara vendosjes së pjesëve të reja u përdor guri fresibël. Këtu praktikantët u lejuan të praktikojnë "prerjen e makinave". Një specialist nga stafi i punishtes së Mayer Linz, z. Herbert Palmetshofer, ndihmoi praktikantët në montimin e pjesëve si dhe për punimet hidraulike komplekse. Sigurisht, ishte e rëndësishme të punohej me precizion dhe pa gabime. Pjesëve të reja iu bë astar dhe u patinuan përpara instalimit. Puna me karrocerinë mori afro një muaj. Më pas u vijua me lyerjen e kabinës.

Automjetet e paraqitura në këtë prezantim mund të ndryshojnë në disa detaje nga programi faktik i porosive në Austri. Në disa raste, ka pajisje të veçanta që vijnë me çmim shtesë. Të gjitha çmimet bruto janë udhëzuese, jo detyruese e të pa negociueshme që përfshijnë 20% TVSH, Për të lehtësuar leximin e tekstit, kemi zgjedhur formën mashkullore ose femërore të fjalëve personale. Kjo në asnjë mënyrë nuk nënkupton diskriminim gjinor. Faleminderit për mirëkuptimin.

Mbyllur
Kjo faqe përdor cookie për përvojën më të mirë të mundshme të përdoruesit. Duke përdorur faqen tonë të internetit, ju pranoni që cookies do të ruhen në pajisjen tuaj.
Pranoni dhe vazhdoni
Mbyll menunë

Po restaurojmë një VW Kombi T1. Bulli reloaded.

 

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team