Brenda disa javësh, ekipi i praktikantëve të përbërë nga Lukas Lasinger, Markus Holzmann, Mathias Hauser, Marco Ebner, Thomas Pichler, Nikolai Wurm dhe Julia Hoffelner çmontuan me kujdes Bullin dhe kryen një inventar paraprak.
Rezultati: Karroceria tregoi shenja të shumta të konsumuara, sikurse pritej, të cilat kërkonin disa punime saldimi. Fletë të ndryshme riparimi u nevojitën për këtë dhe sigurisht, na u desh t'i blinim ose t'i gjenim në gjendjen më të mirë të mundshme.
Motori, transmisioni dhe shasia më pas u ekzaminuan më nga afër gjatë javëve të ardhshme. Edhe kjo e shtoi ndjeshëm listën e blerjeve. Në ambientin e brendshëm, për shembull, mungonte diçka thelbësore: sediljet për pjesën e pasagjerëve. Gjendja e sediljes së gjatë nuk ishte përfundimtare, pasi u rindërtua plotësisht dhe u vesh me lëkurë.
Automjetet e paraqitura në këtë prezantim mund të ndryshojnë në disa detaje nga programi faktik i porosive në Austri. Në disa raste, ka pajisje të veçanta që vijnë me çmim shtesë. Të gjitha çmimet bruto janë udhëzuese, jo detyruese e të pa negociueshme që përfshijnë 20% TVSH, taksën standarde të konsumit (NoVA) dhe nuk marrin parasysh shtesat apo zbritjet e NoVA sipas nenit 6 të ligjit për taksën standarde të konsumit. Për të lehtësuar leximin e tekstit, kemi zgjedhur formën mashkullore ose femërore të fjalëve personale. Kjo në asnjë mënyrë nuk nënkupton diskriminim gjinor. Faleminderit për mirëkuptimin.