Kjo faqe përdor cookie për përvojën më të mirë të mundshme të përdoruesit. Duke përdorur faqen tonë të internetit, ju pranoni që cookies do të ruhen në pajisjen tuaj.
Pranoni dhe vazhdoni
Menu
Mbyll menunë

Elektro­mobilitet

 

Makina elektrik e Volkswagen Automobil

E-Crafter - Makina e punës Volkswagen me motorr elektrik.
E ardhmja është elektrike. Kjo është veçanërisht e vërtetë për segmentin e automjeteve të lehta komerciale. Në vitet e fundit është bërë përparim i rëndësishëm në këtë fushë. Motorët elektrikë janë tashmë aq të fuqishëm, bateritë aq të vogla dhe koha e karikimit aq e shkurtër sa një ndryshim mund të jetë i vlefshëm - pavarësisht nëse keni një flotë të tërë automjetesh ose vetëm një automjet komercial në flotën tuaj.

E-Crafter

Elektrik. Praktik. Inovativ.
Kohët e reja kërkojnë përgjigje të reja. Kjo është veçanërisht e vërtetë për rritjen e trafikut të shpërndarjes në zonat e brendshme të qytetit. Me e-Crafter të sapo zhvilluar, ofruesit e shërbimeve postare, shperndarësit e paketave tani marrin automjetin e parë tërësisht elektrik nga Volkswagen, që mund të plotësojnë kërkesat e të nesërme që sot, me hapësirë të pakufizuar të ngarkimit. Ashtu siç do të prisnit nga një krijues i së ardhmes.

Përparësi të lëvizjes elektrike

  • Përparësi në qytet
  • Ekologjik
  • Mirëmbajtje e ulët
  • Kalon në zonat e kufizuara

Mundësi ngarkimi për një makinë elektrike

Falë SCombined Charging Systems (CCS), bateritë Lithium-Ion mund të lidhen me rrymë të drejtpërdrejtë dhe alternative. Kjo mundëson karikimin në stacionet e karikimit të shpejtë publik CCS dhe Wallbox në pronësi të kompanisë.

Stacion karikimi personal
Stacion karikimi publik
Prizë shtëpie

Stacion karikimi personal

Karikimi sipas zgjedhjes suaj: opsionale me Wallbox ose një stacion karikimi sipas kërkesës.
Instalimi i stacionit tuaj të karikimit është ideal kur flota juaj elektrike është parkuar për një periudhë më të gjatë: për shembull në parkun nëntokësor të ndërtesës tuaj. Ju mund ta karikoni automjetin tuaj më shpejt me një Wallbox opsionale. Partneri ynë i bashkëpunimit MOON gjithashtu ofron stacione karikimi dhe instalim si një paketë e plotë praktike.

Stacion karikimi publik

Karikoni kur dhe ku të doni.
Numri i stacioneve të karikimit publik po rritet vazhdimisht. Tani mund të gjeni lehtësisht një mënyrë për të karikuar automjetin tuaj elektrik gjatë lëvizjes. Pasi të lidhet me stacionin e karikimit, kablli i karikimit bllokohet automatikisht. Askush nuk mund ta ndërpresë procesin.

An Combined Charging System (CCS)-stacionet e karikimi dhe automjeti juaj elektrik shumë shpejt është gati të vayhdojë udhëtimin. Kjo sepse këto furnizojnë 40 kW rrymë të drejtpërdrejtë dhe e karikojnë një bateri Lithium-Ion me një kapacitet nominal prej 35.8 kWh në një nivel karikimi prej 80% në vetëm rreth 45 minuta.

Pavarësisht nëse është rrymë alternative ose e vazhduar: ju aktivizoni procesin e karikimit ose përmes aplikacionit të smartphone ose me një kartë që përmban një çip RFID. Tregtari juaj i automjeteve Volkswagen do të jetë i lumtur t'ju këshillojë.

Prizë shtëpie

Stacioni i karikimit në shtëpinë tuaj.
Ju mund të karikoni automjete komerciale elektrike në çdo prizë teknikisht të padëtuar dhe të instaluar profesionalisht në garazhin tuaj ose jashtë ndërtesës. Ashtu si me një smartphone, lidhni kabllon e karikimit në prizë dhe spinën e karikimit në prizën e karikimit të makinës. Pastaj lidhni automjetin si zakonisht dhe fillon procesi i karikimit. Për të kursyer veçanërisht më shumë, përdorni energji elektrike të lirë gjatë natës. Sidoqoftë, prizat e shtëpisë nuk janë të dizajnuara për ngarkesa të larta dhe për këtë arsye duhet së pari të kontrollohen nga një elektricist. Përveç kësaj, për shkak të amperazhit të ulët, duhet dukshëm më shumë kohë derisa bateria të karikohet plotësisht, veçanërisht në automjetet vetëm elektrike.

Teknologjia e makinave­elektrike

Një vështrim brenda një makine elektrike. Cili është ndryshimi midis automjeteve elektrike dhe modeleve konvencionale? Nga pamja e jashtme jo shumë. Brendësia, megjithatë, është befasuese. Kështu duket një e-up! nga brenda.

1. Lidhja me korentin

Aty ku zakonisht ndodhet hapja e serbatorit, automjeti elektrik ka një prizë sigurie për karikim.

2. Batterie-Management-System (BMS)

Sistemi i baterisë monitorohet vazhdimisht përmes kësaj njësie kontrolli. Statusi i automjetit dhe baterisë mund të kërkohet në distancë përmes BMS, për shembull me një aplikacion për smartphone.

3. Kaloriferi makinës

Sediljet dhe xhamat me ngrohje bëjnë që nxehtësia në dhomën e pasagjerëve të kontrollohet në mënyrë efikase dhe siç kërkohet.

4. Kabëll me voltazh të lartë

Nga priza e karikimit kalon një kabëll i tensionit të lartë deri në bateri. Nga atje rryma rrjedh me një tension prej 324 volt përmes një kabllo tjetër në dhomën e motorit.

5. Akkupacks

Bateria Lithium-Ion është e vendosur nën stolin e sediljes së pasme dhe në tunelin qëndror të pjesës së poshtme të trupit të makinës.

6. Elektronika e fuqisë

Elektronika e fuqisë është thelbësore për performancën e një motori elektrik. Kontrollon rrjedhën e energjisë (nga bateria te motori elektrik dhe nga motori elektrik te bateria) dhe furnizon 12 volt në bord përmes një konverteri DC / DC.

7. Rekuperation

Kur frenoni dhe ecni për inertësi, automjeti shndërron energjinë kinetike në energji elektrike dhe e përdor këtë energji më vonë për të drejtuar automjetin. Intensiteti i rikuperimit të energjisë mund të rregullohet në tre nivele. Më shumë rikuperim çon në më shumë energjisë - me një efekt frenimi më të madh në të njëjtën kohë.

8. Hapësira e motorrit

Të gjitha njësitë thelbësore të drejtimit dhe ndihmës janë vendosur në ndarjen e motorit. Motori elektrik, së bashku me kutinë e shpejtësisë, diferencialin dhe elektronikën e fuqisë, formojnë zemrën e makinës.

Motorr elektrik
Elektronika e fuqisë
Rekuperation

Rendiment i lartë, peshë e ulët

Në vend të një motori me djegie të brendshme, ekziston një motor elektrik shumë kompakt dhe për këtë arsye shumë më i lehtë, i cili lëshon lokalisht zero shkarkime gjatë punës. Por këto nuk janë përparësitë e vetme. Motori elektrik është gjithashtu jashtëzakonisht i qetë, kërkon ndjeshëm më pak mirëmbajtje dhe ofron xhiro të larta konstante në të gjithë diapazonin e shpejtësisë që nga fillimi. Përveç kësaj, automjeti përshpejton më shpejt, veçanërisht gjatë 60 metrave të parë, dhe falë transmetimit automatik me 1 marsh, ai gjithashtu përshpejton plotësisht pa ndërprerje.

Bashkon elektrikën me transmesionin

Elektronika e fuqisë është blloku kryesor i ndërtimit të makinës elektrike. Krijon lidhjen me baterinë e tensionit të lartë dhe furnizon me energji bordin elektronik dhe motorin elektrik.

Fito energji duke frenuar

Kur frenoni, energjia kinetike fitohet dhe shndërrohet në energji elektrike nga një gjenerator. Ruhet në baterinë e tensionit të lartë, ajo është më pas në rrjetin e brendshëm gati për çdo përshpejtim.

Oferta

Kushdo që zgjedh një e-Crafter tani mund të presë shpërblime tërheqëse dhe një garanci vijuese.

Pyetjet e bëra më shpesh në lidhje me elektromobilitetin

E-mobiliteti në përgjithësi

Si lëviz një makinë elektrike dhe cilat janë karakteristikat që e dallojnë atë nga makinat konvencionale?

Në thelb, një makinë elektrike drejtohet në të njëjtën mënyrë si një automjet me një transmetim automatik. Kjo do të thotë që nuk ka ndërrim marshi, por shoferi shtyp normalisht pedalet e gazit dhe frenave. Në ndryshim nga makinat konvencionale, fuqia e motorit elektrik është plotësisht e disponueshme në çdo shpejtësi dhe xhiro motorri dhe mundëson përshpejtim të fortë që nga fillimi. 

Cili është ndryshimi midis makinave elektrike dhe Plug-in-Hybrid?

Dallimi kryesor midis makinave elektrike dhe hibrideve Plug-in-Hybrid qëndron në llojin e tyre të motorrit. Makinat elektrike nuk kanë një motor me djegie dhe funksionojnë thjesht në mënyrë elektrike. Kjo do të thotë që automjetet elektrike tërheqin të gjithë energjinë e tyre nga rrjeti i energjisë dhe për këtë arsye duhet gjithashtu të karikohen nga një burim i jashtëm (p.sh. në një stacion karikimi publik ose privat). Nga ana tjetër, Plug-in-Hybrid, janë një formë e përzier dhe drejtohen nga një motor elektrik dhe një motor me djegie të brendshme. Kur të konsumohet furnizimi me energji, makina vazhdon të ngasë në modalitetin hibrid me ndihmën e motorit me djegie. 

A ka një makinë elektrike një ndërrim marshi?

Makinat elektrike nuk kanë ndërrim marshi. Ato zotërojne çdo situatë ngarje nëpërmjet xhirove të larta dhe ofrojnë mjaftueshëm elasticitetit në mënyrë që shoferi të mund të përshpejtojë pa nëvojën e ndryshimit të marshave. 

A janë makinat elektrike më të rrezikshme në një aksident?

Makinat elektrike nuk janë më të rrezikshme sesa makinat me motorë me djegie të brendshme, pasi ato, si automjetet me benzinë ose naftë, duhet të plotësojnë kërkesat ligjore që synojnë të sigurojnë sigurinë e automobilistëve. Në rastin e automjeteve elektrike vëmendje e veçantë i kushtohet faktit që nëse ndodh një defekt në sistem energjia elektrike e baterisë të ndërpritet. Kjo do të thotë që në rast aksidenti, bateria shkëputet automatikisht nga përbërësit e tjerë të tensionit të lartë në mënyrë që atje të mos ketë më tension dhe punëtorët e shpëtimit mund të ndërhyjnë në mënyrë të sigurt. Si një masë shtesë, sistemi i tensionit të lartë fiket automatikisht kur hapet Airbag-u. Ju gjithashtu mund ta bëni më të lehtë punën e shërbimeve të shpëtimit duke bashkangjitur një kartë emergjence në automjetin tuaj komercial VW, i cili përmban informacion qendror mbi strukturën dhe pajisjet e automjetit tuaj. 

A paraqet rrezik shëndetësor tensioni elektromagnetik në një makinë elektrike?

Jo, sepse fusha magnetike e gjeneruar në automjetet elektrike është e mbrojtur në mënyrë të sigurtë. Edhe për njerëzit me stimulues kardiak, kjo nuk paraqet rrezik për shëndetin. Megjithatë, kofano nuk duhet të hapet gjatë punës, pasi mund të ndodhin fusha të forta elektrike.

Çfarë subvencionesh shtetërore dhe lehtësimesh tatimore ka për makinat elektrike në Austri?

Në Austri, makinat elektrike dhe zgjidhjet e infrastrukturës subvencionohen nga shteti. Përveç kësaj, secili shtet federal ka financimin e tij, opsionale. 

Qeveria aktualisht po promovon blerjen e automjeteve elektrike nga individë privatë me deri në 3,000 €. Automjetet elektrike dhe qelizat e karburantit kanë të drejtë për financim prej 3,000 €. Automjete Plug-in-Hybrid dhe Range Extender sikurse rritës se kapacitetit me 1,500 €. Për t'u kualifikuar për financim duhet të përmbushen kërkesat e mëposhtme :

  • Çmimi bruto i listës të modelit bazë (pa pajisje speciale) nuk duhet të kalojë 50,000 €.

  • Kapaciteti plotësisht elektrik i makinës duhet të jetë së paku 50 km.

  • Kur blen automjetin, tregtari i automjeteve duhet t'i japë blerësit një bonus të E-mobilitet në shumën e subvencionit (d.m.th. 3,000 € për automjetet elektrike dhe qelizat e karburantit, 1,500 € për Plug-in-Hybrid, Range Extender sikurse rritës se kapacitetit). Ky bonus duhet të pasqyrohet në faturën e automjetit së bashku me tekstin e informacionit "Komponenti i bonusit të E-lëvizshmërisë".

Më shumë informacion dhe lidhje me linkun përkatës mund të gjeni  këtu..

Përveç kësaj, automjetet elektrike aktualisht janë të përjashtuara nga taksa standarde e konsumit (NoVA) dhe taksa e sigurimit të lidhur me motorin. Kompanitë që kanë të drejtë në zbritjen e taksës së inputeve gjithashtu mund të kërkojnë zbritje të taksës së inputit për blerjen e makinave elektrike. Nuk ka asnjë përfitim në natyrë për punonjësit që gjithashtu përdorin makinën e tyre të kompanisë për qëllime private.

Ju mund të mësoni më shumë rreth një bonusi të mundshëm të e-mobilitetit nga ana e importuesit për automjetin tuaj të dëshiruar nga tregtari juaj i besuar.

Zur Kërko Filialin

Çfarë do të thotë PHEV?

PHEV qëndron për Plugin Hybrid Electric Vehicle dhe shpesh përdoret si shkurtesë për Plug-in-Hybride. Shkurtesa të tjera të zakonshme janë HEV (Hybrid Electric Vehicle = Hibrid i plotë) dhe BEV (Battery Electric Vehicle = makinë elektrike).

Cilat janë avantazhet e një makine elektrike?

Makinat elektrike sjellin avantazhet e mëposhtme për ju dhe mjedisin:

  1. Reduktim i ndjeshëm i ndotjes së2-CO

  2. Në përgjithësi më pak emetim ndotësish (grimca të imëta, CO, ...)

  3. Efikasitet i lartë i energjisë

  4. Subvencione atraktive gjatë blerjes

  5. Punim me kosto të ulët dhe mirëmbajtje e lirë

  6. Avantazh në taksa (p.sh. përjashtimi nga NoVA)

  7. Reduktimi i ndotjes nga zhurma në trafikun e qytetit

  8. Kënaqësi e lartë në ngarje falë akselerimit të shpejtë

  9. Parkim falas në disa qytete Austriake 

  10. Varësia më e vogël nga lëndët djegëseme origjinë fosile si nafta

Karikim

Ku mund të karikoj një makinë elektrike dhe a ka mjaft stacione karikimi?

Makinat elektrike mund të karikohen në shtëpi duke përdorur Wallbox ose në stacionet e karikimit publik. Në përgjithësi ka stacione të karikimit publik në shumë vende. Në mënyrë që të përcaktohet vendndodhja e saktë e një stacioni karikimi, këshillohet ta gjeni atë në internet. Këtu ka harta që tregojnë saktësisht se ku janë stacionet e karikimit. Për shembull në https://smatrics.com/ladenetz

Si funksionon karikimi në një stacion karikimi publik?

Karikimi në një stacion karikimi publik është i ngjashëm me mbushjen me karburant të një makine konvencionale. Ju duhet një kartë e përshtatshme karikimi nga ofruesi përkatës. Në fillim të procesit të karikimit, karta e karikimit mbahet përpara prizës me simbolin e makinës. Damit wird der Kunde identifiziert und erhält Zugriff zur Station. Pastaj lidhni makinën dhe stacionin e karikimit me kabllon e karikimit duke e lidhur spinën në prizat e përcaktuara. Kablli bllokohet automatikisht gjatë procesit të karikimit dhe lëshohet përsëri vetëm kur të mbarojë. Për të faturuar proceset e karikimit në pikat e karikimit, të dhënat e klientit si, fillimi dhe mbarimi i procesit të karikimit dhe sasia e energjisë së konsumuar regjistrohen dhe i komunikohen klientit.

Si funksionon karikimi në shtëpi? Cilat janë kushtet që duhen plotësuar?

Në teori, makinat elektrike mund të karikohen edhe në shtëpi duke përdorur një prizë konvencionale shtëpiake. Kjo nuk rekomandohet, megjithatë, pasi një prizë konvencionale nuk mund të transmetojë sasinë e kërkuar të energjisë elektrike dhe procesi i karikimit mund të zgjasë shumë, ndonjëherë edhe më shumë se një ditë. 

Blerja e stacionit tuaj të karikimit, e ashtuquajtura Wallbox, është padyshim më efektive. Ky Wallbox mund të instalohet lehtësisht. Kërkesa e vetme për të qenë në gjendje të karikoni makinën elektrike në shtëpi është një vend parkimi me një lidhje të energjise elektrike. 

A mund të karikoj një makinë elektrike nga një prizë normale në shtëpi?

Po, teorikisht mund të karikoni një makinë elektrike në një prizë normale 230 volt sipas CEE 7/4. Sidoqoftë, një "karikim emergjence" i tillë nuk rekomandohet në planin afatgjatë, pasi karikimi zgjat shumë për shkak të fuqisë së ulët gjithashtu priza dhe kablli marrin ngarkesë të lartë gjatë kësaj kohe.

Sa zgjat një proces i karikimit?

Kohëzgjatja e procesit të karikimit varet nga fuqia e instaluar. Në stacionet e karikimit të shpejtë me një fuqi më të lartë (40 kW), siç gjendet zakonisht në stacionet e shërbimit të autostradës ose stacionet e benzinës, bateria e një makine elektrike siç është e-Crafter mund të rimbushet në 80% * në rreth 45 minuta. Në të ardhmen e afërt, stacionet e karikimit do të japin deri në 350 kW rrymë të vazhduar. Karikimi zgjat pak më shumë në stacionet e karikimit publik të rrymës alternative (karikimi AC) ose në Wallbox në shtëpi me një rrymë më të ulët (7.2 kW). Procesi i karikimit për e-Crafter zgjat përafërsishtë rreth 5 orë dhe 20 minuta.

*Koha e karikimit në stacionet e karikimit publik arrihet me anë të sistemin standard të karikimit të shpejtë CCS. Konsumi i kombinuar i energjisë: 29.1 kWh/100 km (ose 29.1 Wh/km).

Çfarë është rryma alternative ose rryma e vazhduar?

Tek rryma alternative (AC) polarizmi i rrymës ndryshon rregullisht. Kjo krijon një ekuilibër midis drejtimeve pozitive dhe negative. Tek rryma e vazhduar (DC) rryma rrjedh vazhdimisht me të njëjtën forcë në të njëjtin drejtim. 

 

Sa do të më kushtojë një karikim në një stacion karikimi publik?

Çmimet në stacionet e karikimit publik varen nga kohëzgjatja dhe kapaciteti i zgjedhur i karikimit. Çmimet për këtë ndryshojnë në varësi të ofruesit, por shumë ofrues u ofrojnë klientëve të tyre një model abonimi ose tarifa të sheshta. Sipas një studimi nga Dhoma e Punës, karikimi për 100 kilometra kushton 2.92 € për normën më të lirë të kontratës dhe 8.33 € për atë më të shtrenjtën. 

Sa kushtojnë opsionet private të karikimit?

Kostot për opsionet e karikimit privat ndryshojnë në varësi të ofruesit të Wallbox. Një Moon Wallbox , për shembull, kushton duke filluar nga 799 € bruto (modeli bazë). Informacione shtesë mund të gjenden këtu.

A ka ndonjë ndryshim në prizat e karikimit? (Cilat lloje prizash ekzistojnë?)

Ekzistojnë tre lloje të ndryshëm lidhësish për karikimin në stacionet e karikimit publik dhe për karikimin në shtëpi, në Wallbox: 

  • Tipi 1 (SAE J1772-2009)

  • Tipi 2 (Mennekes-Spinë)

  • Tipi 3A/C (SCAME-Spinë)

Të gjithë këta lloje të prizave janë të përshtatshme për karikim AC.

A mund të karikoj një makinë elektrike kur bie shi?

 Po, një makinë elektrike mund të karikohet edhe kur bie shi. 

Si mund të karikohet jashtë vendit?

Karikimi jashtë vendit funksionon njësoj si në shtëpi. Disa ofrues të mëdhenj të stacioneve të karikimit u ofrojnë klientëve të tyre roaming për udhëtime jashtë vendit. Para fillimit të një udhëtimi, këshillohet të mësoni rreth gamës së stacioneve të karikimit në destinacionin përkatës të udhëtimit.

Distanca

Sa larg mund të udhëtoj unë me një makinë elektrike?

Kapaciteti në km1 i një makine elektrike varion sipas modelit përkatës dhe stilit te drejtimit. 

Në e-Manager kohët e nisjes, rrugët e planifikuara dhe gjithashtu temperatura e brendshme e dëshiruar mund të shënohet dhe të ruhen në mënyrë që temperatura e brendshme në kohën e nisjes të jetë optimale. Kjo mund të optimizojë performancën dhe kapacitetin e makinës.

Me e-Crafter, aktualisht arrihet distanca deri në 115 km1 e kombinuar dhe 159 km1 në zonat urbane. Kështu që ju mund të arrini nga takimi në takim pa ndonjë problem. Ose nga adresa e dorëzimit në adresën e dorëzimit.

Sa larg mund të arrij me një makinë elektrike në dimër?

Edhe në dimër, kapacitet varet nga modeli. Temperaturat e ftohta në muajt e dimrit mund të zvogëlojnë kapacitetin për shkak të energjisë shtesë të përdorur nga ngrohja dhe ngasja (në dimër një motor kërkon më shumë energji për të drejtuar).

Mjedisi

A është e mjaftueshme energjia elektrike për të kaluar në makina elektrike?

 Po, ka energji elektrike të mjaftueshme për të kaluar në makina elektrike. 

Sa zgjat një bateri dhe çfarë ndodh kur ka difekt?

Bateria e VW e-Crafter shkon 8 Vjet ose deri në 160.000 Kilometra. Në rast difekti sie bateria eliminohet nga firma jonë Pastruese dhe riciklohet.

fjalor elektronik

Çfarë do të thotë BEV, Rikuperues ose Well-toWheel? Termat më të rëndësishëm nga bota e elektromobilitetit.

B

BEV

Battery Electric Vehicle, Automjeti që funksionon vetëm me energji baterie. 

BlueMotion

Etiketa e produktit e rezervuar për modelin më ekonomik në një seri nga marka Volkswagen. 

Automjeti i qelizave të karburantit

Automjet me motorr elektrik, në të cilin energjia elektrike e kërkuar gjenerohet nga transportuesi i energjisë hidrogjen nga një qelizë karburanti. Emisioni i vetëm lokal është avulli i ujit. Për Volkswagen, qeliza e karburantit është një nga konceptet e mundshme të makinës për të ardhmen.

C

Komunikimi-Car‐to‐Car

Shkëmbimi i drejtpërdrejtë i të dhënave dhe informacionit midis automjeteve motorike, do të shërbejnë, ndër të tjera, për të përmirësuar rrjedhën e trafikut në të ardhmen. 

Komunikimi-Car‐to‐X

Komunikimi midis automjeteve dhe mjedisit të tyre, i cili në të ardhmen mund të shërbejë për shembull, për të parandaluar krijimin e trafikut. 

CO2

Dioksid karboni, gaz pa ngjyrë dhe pa erë që prodhohet gjatë proceseve të djegies. CO2 rezulton si faktor kryesorë për efektit serë dhe ndryshimet klimaterike. Vetëm në 2007 pjesa që zinte CO2ne krijimin e efektit serë ishte 88 përqind.

D

Kutia e shpejtësisë e dyfishtë DSG

Kutia e shpejtësisë së automatizuar që mundëson ndryshime plotësisht automatike të ingranazheve pa ndërprerje të dukshme të fuqisë tërheqëse me anë të dy nën-transmetimeve. 

Downsizing

Ulja e vëllimit të motorit dhe njëkohësishtë rritha specifike e rendimentit për shembull. shpeshtia e xhirove të motorrit. Përmes Downsizing mundet të ulen ndjeshëm ndotja dhe konsumi.

E

Elektrifikimi i fuqisë elektrike

Hyrja graduale në përdorimin e motorëve elektrikë si një nga burimet alternative të motorrëve të së ardhmes. Duke filluar nga optimizimi konvencional i motorëve me djegje nëpërmjet rekuperuesit (Mikrohybrid) duke u zhvilluar më tej tek sistemet e ndyshme (Vollhybrid, Plug-in-Hybrid) deri tek BEV.

Makina elektrike/e‐Makinë/e‐Automjet

Automjet që nuk furnizohet nga hidrokarburet por nga energjia elektrike. Në inspektim më të afërt, termi është një term gjithëpërfshirës për të dy automjetet e baterisë dhe automjetin e qelizave të karburantit, në varësi të pajisjes përkatëse të ruajtjes së energjisë. Në gjuhën e zakonshme, megjithatë, "Makina elektrike" pothuajse gjithmonë i referohet automjetit me bateri (BEV) që funksionon ekskluzivisht me energji elektrike.

Ndotje

Është lëshimi i mbetjeve apo forma energjie ne natyrë. Ndotësit kryesorë të qarkullimit rrugorë janë Monoksidikarbonit (CO), Oxidiazotit (NOX), Dioxidisqufurit (SO2), Hidrokarboni (HC) dhe CO2. Tek motorët e dieselit jane dhe grimcat (bloza, pluhuri). Me sistemet moderne të filtrave ato reduktohen në minimum.

 

 

 

 

 

 

                                               

                               

H

Automjete Hibride (HEV)

Hybrid Electric Vehicle, Automjete që kombinojnë dy lloje koncepte lëvizje, një koncept lëvizjeje me motorr me djegje dhe një motorr elektrik. Emërtimi Hibrid është i disa kuptimshëm duke qënë se makinat hibride sipas gradës së elektrifikimit kategorizohen në (Mikro-, Mild-, Komplet- und Plug-in-Hybrid). Në gjuhën e përditshme emërtimin Automjet Hibrid nënkupton në të shumtën e rasteve automjetin komplet Hibrid.

I

Koncepte Internacionale të Qarkullimit

Mjetet e qarkullimit rrugorë dhe transportit që lejojnë pa problem ndyshimin midis Avionit, autobuzit dhe trenit, makinave elektrike, ofertave për të ndare të njëjtën makinë apo biçikletë.

L

Nërtim i lehtë

Teknik ndërtimi që ka për qëllim uljen maksimale të peshës. Ndërtimi i lehtë krah sistemit të tërheqjes është mundësia më efektive për kursimin e karburantit dhe uljen e ndotjeve.

Bateria-Lithium‐Ion

Akumulator me dendësi energjie shumë të lartë, me stabilitet termik dhe pothuajse pa Memory-Effekt. Volkswagen aplikon këtë lloj teknologjie për shkak të këtyre vetive pozitive.

M

Efekti-Memory

Humbje kapaciteti i disa lloj baterish, të cilat para karikimit të ri. nuk boshatisen komplet. Mendohet se bateria njeh kerkesën për energji dhe me kalimin e kohës ne vend të kapacitetit fillestarë vë në dispozicion vetëm sasinë e energjisë të kërkuar deri tani.

Mikrohibrid (TDI BlueMotion)

Nuk është nje makinë hibride, përkundrazi nje model i yhvilluar më tej i motorit me djegje. Mikrohibrid kursejnë karburant me anë te sistemit automatik Start-Stopp dhe krijojnë energji elektrike me anë të frenimit (Rekuperimi) duke e kaluar te bateria e makinës, duke e lehtësuar dinamon. Për shkak të këtij përfitimi elektriciteti mund të përkufizohet dhe emërtohet si makinë hibride. Një Mikrohibrid nuk ka motor elektrik.

Mildhybride

Janë makina komponentët elektrikë të të cilave zënë vetëm një pjesë të vogël të motorrit. Por kanë motorr elektrik dhe krijojnë elektricitet sikurse Mikrohibridët dhe kane batteri. Lëvizje komplet elektrike nuk është ende e mundur me Mildhybride krahasuar me »komplet hybrid gleichwohl noch nicht möglich, es erfolgt lediglich eine Unterstützung des Verbrennungsmotors. Volkswagen wird daher auf die Technologie des Vollhybrid setzen.

MQB

Ndërtimi modularë i tërthortë, Zhvillimi i produktit- dhe konceptimi i produktit nga Volkswagen për motorra dhe transmisione te ndërtuar kryq. Tek ky lloj ndërtimi boshti me gunga i motorit është vendosur kryq me rrugën dhe paralel me aksin. Pjesa me e madhe e makinave me rrota të para aktive ndërtohen kështu. Gjatë prodhimit këto modele ndërtohen nga bashkimi i moduleve të ndryshme, që kombinohen sipas modelit specifik. Falë konceptit të ndërtimit modularë krijohet mjaftueshem hapsirë për dizajnin e makinave, për shembull distance variabël midis rrotave dhe akseve. Familja e re e zhvilluar e motorëve ka për qëllim reduktimin e CO2-pra uljen e ndotjes. Nëpërmjet miksi inteligjent materialesh prej metali sipas principeve më moderne te ndërtimit pjesët modulare lejojnë të krijosh më shumë konfort dhe siguri më të lartë pa rritur më tej peshën e makinës. MQB mundëson gjithashtu mbi 20 inovacione në fushën e sigurisë për të gjitha modelet, asistence dhe informacion për shoferin, që deri më tani ofrohej vetëm segmenti i makinave të luksit. Për shkak të efektit të sinergjisë mundësohet kursim i mëtejshëm gjatë zhvillimit dhe blerjes.

N

Makina-me zero-ndotje

Makina-me zero-ndotje, shkurt ZEV, një makinë që nuk lëshon gazra të dëmshëm gjate punimit dhe i përmbahet kufirit me zero ndotje. Për tu konsideruar si makine me zero ndotje i gjithë bilanci energjitik, duhet që e gjithë energjia elektrike me të cilën lëvizet makina të burojë nga burime energjie të rinovueshme.

O

Energjia elektrike e gjelbër

Edhe Energjia elektrike e gjelbër, nga burimet e energjive të rinovueshme apo nga nga energjia e përfituar nga nxehtësia fizikishtë e padallueshme nga energjia "Gri".

P

Piku‐Naftës

Pika në të cilën nxjerrja globale e naftës arriti maksimumin dhe më pas prodhimi i naftës u ul nga viti në vite. Agjensia nderkombëtare (IEA) vlerëson, se piku është arritur ne vitin 2020. Sa më i ulët prodhimi i naftës, aq më e shtrenjtë do të bëhet Benzina dhe Dieseli. Pikërishtë për këtë duhen teknologji alternative karburanti. 

Plug‐in-Hybride (TwinDrive BlueMotion)

Plug-In Hybrid Electric Vehicle, Makina që kombinojnë motorin me djegje me motorrin elektrik. Bateria mund te karikohet në prizë (në krahasim me komplet hibrid të cilët karikohen nëpërmjet Rikuperuesit). Plug-in-Hybride janë në gjendje te ecin më gjatë vetëm me elektricitet. Plug-in-Hybride legen përshkojnë distanca të shkurtra, në distanca të gjata futet në punë motori me djegje. Janë ideale për njerëz që lëvizin në qytet si dhe kryejnë udhëtime të gjata. 

Bateritë post-litium-jon

Teknologjia pasardhëse e akumulatorëve Lithium-Ion. Hap opsione si për shembull sistemi akumulatorëve Zink-ajër, me dëndësi energjike më të lartë (> 500 kWh), të cilët do të mundësojnë një ditë lëviyje elektrike ne distanca edhe më të largëta.

R

Rekuperimi

Përfitimi i kthimit gjatë frenimit apo gjate ecjes me inertci të energjisë kinetike të përdorshme. Në makinat elektrike kjo ndodh kur kalohet nga motori tek pozicioni gjenerator duke kaluar energjinë e fituar tek bateria, ku ruhet për tu përdorur në një moment tjetër. Për arsye fizike vetëm një pjesë e enegjisë së frenimit mund të ruhet në bateri.

S

Karikim i shpejtë me CCS

Krahasuar me karikimin standartë me rrymë alternative (Kabëllbazik apo Kuti muri), Karikimi i shpejtë është krijuar specifikishtë për stacionet e karikimit CCS me rrymë të vazhdueshme që karikojnë brenda 20 - 30 minutash. Kështu karikohen rreth 80% të Kapazitetit. "Combined Charging System" Sistemi i kombinuar i karikimit (CCS) është standart internacional. Afatgjatë edhe karikimi pa kabëll i makinave elektrike me anë të induksionit është një opsion.

Rrjet inteligjent

Rrymë rrjeti "Inteligjente", teknologjia moderne e komunikimit dhe informacionit implementuar, për integrimin e energjisë së prodhuar, për optimizimin e menaxhimit të ngarkesës së rrjetit apo nevojave të klientit. Qëllimi është sigurimi i furnizimit me energji mbi bazat e një sistemi të qëndrueshëm dhe efiçent

Start‐Stop‐Automatik

Sistem për reduktimin e konsumit të makinave. Motorri me djegje nëpërmjet ndaljes së dinamos dhe mbylljes së rrugës së karburantit ndalon, nëse makina ndalon apo qëndron në trafik. Motorri ndizet automatikisht nëse shoferi shtyp pedalin e gazit apo lëshon frenat. Në veçanti në qarkullimin e trafikut nëpër qytete në sajë të ndalesave të shumta ka potencial për kursim.

T

Nga Serbatori-te-Rrota

» Nga Pusi-te-Rrotal 

TDI

TDI emërton te Volkswagen makinat me naftë me injektim direkt dhe turbo.Veçori e motorëve-TDI është kursimi dhe ndotje e ulët, fuqi tërheqëse dhe rendiment i lartë. TDI është e pranishme në shumë vende markë e regjistruar e Volkswagen AG. 

TSI

Emërtim i motorrave, të thjeshtë apo me dopjo ngarkesë, dhe injektim direkt, Ottomotorr të Volkswagen. Ky emërtim përfshin variante të ndryshme me cilindrate dhe numër cilindrash apo renditje te ndryshme. Me teknologjinë TSI Volkswagen ka arritur të krijojë motorra të cilët ofrojnë avantazhe me ulje të konsumit të karburantit dhe njëkohësishtë me fuqi tërheqëse të lartë.

V

Makina‐në‐rrjet

Konzepti, përdorimi i baterive të automjeteve elektronike si mbrojtës të rrjetit. Nëse duhet energjia mund të kaloje nga flota e makinave elektrike drejtë rrjetit. Kjo ben sens në kuadrin e mirë menaxhimit të magazinimit të energjisë, për shembull në balancimin e lëkundjeve tek energjitë e rinovueshme. Gjithsesi bateritë nuk janë zhvilluar akoma plotësishtë për këtë koncept. Makinaelektrike do ti duhej një sistem karikimi i shtrenjtë me dy drejtime, për të kthyer korrentin ne rrjet. Edhe humbjet në transformimin nga rrymë e vazhdueshme (Bateritë) në rrymë alternativ (rrjeti) duhej të minimizoheshin. Prandaj me realiste do ishte një "Light-Variante", i cili nuk kthen rrymë në rrjet por gjithsesi sjell nje dobi të madhe për Natyrën 

Motorrët me djegje

Motorrë që funksionojnë duke kthyer energjinë e karburantit ne nxhetësi dhe përdorimin e nxehtësisë për të gjeneruar pune mekanike. Shndërrimi ne nxehtësi ndodh nga djegja e përgjithësishtë karburanteve me baze hidrokarbure 

Komplet hibride

Dallohen për faktin se mund të funksionojnë njësoj me të dyja llojet e karburantit. Motorri me djegje dhe motorri elektrik mund të funksionojnë edhe njëkohësishtë për të shtyrë makinën.

W

Hidrogjen

» Automjet me qeliza me lëndë djegëse 

Nga Pusi-te-Serbatori

» Nga Pusi-te-Rrota 

Nga Pusi-te-Rrota

Totali i energjisë së harxhuar dhe emetimi i gazrave i një karburanti, që nga prodhimi, ndërtimi dhe përdorimi i tij: tek nafta duke filluar që nga shpimi i pusit, nxjerrja tek rafineria, rrjeti i pikave të karburantit dhe serbatori i makinës deri tek përdorimi për energji për makinën. Ky vëzhgim behet ne dy etapa: Etapa nga Pusi-te-Serbatori përshkruan vënient ne dispozicion të karburantit, kurse etapa nga Serbatori-te-Rrota tregon përdorimin e karburantit nga makina dhe emetimin në gjendje pune

Z

Qëndrueshmëria e Cikleve

Numri i cikleve te karikimit dhe shkarkimit, që përballon bateria, para se kapaciteti i saj të bjeri me një përqindje të caktuar nën kapacitetin fillestarë. Volkswagen përdor bateri Litihium-Ione, që nuk shfaqin efekt Memory, pra nuk dëmtohen nga karikimit e përditshme dhe që shkarkohen në menzrë të papërfillshme vetë. Komponente të nje cilësie të lartë sigurojnë një funksionalitet ë lartë dhe mundësisht amortizim të ulet. Prandaj Volkswagen ofron garanci epecifike mbi bateritë e makinave elektrike, detajet e së cilës i gjeni në kushtet e garancisë.

Përshëndet të ardhmen. Përshëndet ID. Buzz

Bulli, Prej mbi 70 vitesh mahnit njerëzit rreth e rrotull botës. Volkswagen  e sjell këtë model fantastik tashmë në kohën e lëvizjes elektrike. ID. Buzz - është një homazh për legjendarin Bulli, por i orientuar dhe dizenjuar drejt të ardhmes. Komplet i ndërlidhur. Intuitiv. Me një konfort të ri definuar dhe implementim inteligjent. Për liri maksimale. ID. Buzz është më shumë se vetëm një makinë me motor elektrik. Ai është bërë për të gjithë, ata që së bashku me ne duan të startojnë nje epokë të re. Fillimi i prodhimit të ID. Buzz do të jetë në 2022.

Më shumë mbi ID. Buzz

Përjetoni Liri dhe prakticitet

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team