Kjo faqe përdor cookie për përvojën më të mirë të mundshme të përdoruesit. Duke përdorur faqen tonë të internetit, ju pranoni që cookies do të ruhen në pajisjen tuaj.
Pranoni dhe vazhdoni
Menu
Mbyll menunë

Elektro­mobilitet!
Modelet tona elektrike →

 

Elektrike, praktike, inovative! e-Crafter

 

Përjetoni Liri dhe prakticitet ID.Buzz

 

Modelet tona elektrike

 Volkswagen Makina Tregtare

e-Crafter 

Makina Tregtare Volkswagen me motor elektrik.

Elektrike, praktike, inovative. 

E ardhmja e makinës tregtare. E-Crafter zotëron kërkesat e së nesërmes që sot. Ajo gjithashtu ofron hapësirë të pakufizuar të ngarkesave. Ashtu siç do të prisnit nga një Crafter i së ardhmes.

ID.Buzz

Përshëndet të ardhmen!

Bulli, prej 70 vitesh mahnit njerëzit rreth e rrotull botës. Volkswagen  e sjell këtë model fantastik tashmë në kohën e lëvizjes elektrike. ID. Buzz - është një homazh për legjendarin Bulli, por i orientuar dhe dizenjuar drejt të ardhmes. Komplet i ndërlidhur. Intuitiv. Me një konfort të ri definuar dhe implementim inteligjent. Për liri maksimale. ID. Buzz është më shumë se vetëm një makinë me motor elektrik. Ai është bërë për të gjithë, ata që së bashku me ne duan të startojnë nje epokë të re.

Përparësi të lëvizjes elektrike

  • Përparësi në qytet
  • Ekologjik
  • Mirëmbajtje e ulët
  • Kalon në zonat e kufizuara
Stacion karikimi personal
Stacion karikimi publik
Prizë shtëpie

Stacion karikimi personal

Karikimi sipas zgjedhjes suaj: opsionale me Wallbox ose një stacion karikimi sipas kërkesës.
Instalimi i stacionit tuaj të karikimit është ideal kur flota juaj elektrike është parkuar për një periudhë më të gjatë: për shembull në parkun nëntokësor të ndërtesës tuaj. Ju mund ta karikoni automjetin tuaj më shpejt me një Wallbox opsionale. Partneri ynë i bashkëpunimit MOON gjithashtu ofron stacione karikimi dhe instalim si një paketë e plotë praktike.

Stacion karikimi publik

Karikoni kur dhe ku të doni.
Numri i stacioneve të karikimit publik po rritet vazhdimisht. Tani mund të gjeni lehtësisht një mënyrë për të karikuar automjetin tuaj elektrik gjatë lëvizjes. Pasi të lidhet me stacionin e karikimit, kablli i karikimit bllokohet automatikisht. Askush nuk mund ta ndërpresë procesin.

An Combined Charging System (CCS)-stacionet e karikimi dhe automjeti juaj elektrik shumë shpejt është gati të vayhdojë udhëtimin. Kjo sepse këto furnizojnë 40 kW rrymë të drejtpërdrejtë dhe e karikojnë një bateri Lithium-Ion me një kapacitet nominal prej 35.8 kWh në një nivel karikimi prej 80% në vetëm rreth 45 minuta.

Pavarësisht nëse është rrymë alternative ose e vazhduar: ju aktivizoni procesin e karikimit ose përmes aplikacionit të smartphone ose me një kartë që përmban një çip RFID. Tregtari juaj i automjeteve Volkswagen do të jetë i lumtur t'ju këshillojë.

Prizë shtëpie

Stacioni i karikimit në shtëpinë tuaj.
Ju mund të karikoni automjete komerciale elektrike në çdo prizë teknikisht të padëtuar dhe të instaluar profesionalisht në garazhin tuaj ose jashtë ndërtesës. Ashtu si me një smartphone, lidhni kabllon e karikimit në prizë dhe spinën e karikimit në prizën e karikimit të makinës. Pastaj lidhni automjetin si zakonisht dhe fillon procesi i karikimit. Për të kursyer veçanërisht më shumë, përdorni energji elektrike të lirë gjatë natës. Sidoqoftë, prizat e shtëpisë nuk janë të dizajnuara për ngarkesa të larta dhe për këtë arsye duhet së pari të kontrollohen nga një elektricist. Përveç kësaj, për shkak të amperazhit të ulët, duhet dukshëm më shumë kohë derisa bateria të karikohet plotësisht, veçanërisht në automjetet vetëm elektrike.

Motorr elektrik
Elektronika e fuqisë

Rendiment i lartë, peshë e ulët

Në vend të një motori me djegie të brendshme, ekziston një motor elektrik shumë kompakt dhe për këtë arsye shumë më i lehtë, i cili lëshon lokalisht zero shkarkime gjatë punës. Por këto nuk janë përparësitë e vetme. Motori elektrik është gjithashtu jashtëzakonisht i qetë, kërkon ndjeshëm më pak mirëmbajtje dhe ofron xhiro të larta konstante në të gjithë diapazonin e shpejtësisë që nga fillimi. Përveç kësaj, automjeti përshpejton më shpejt, veçanërisht gjatë 60 metrave të parë, dhe falë transmetimit automatik me 1 marsh, ai gjithashtu përshpejton plotësisht pa ndërprerje.

Bashkon elektrikën me transmesionin

Elektronika e fuqisë është blloku kryesor i ndërtimit të makinës elektrike. Krijon lidhjen me baterinë e tensionit të lartë dhe furnizon me energji bordin elektronik dhe motorin elektrik.

Pyetjet e bëra më shpesh në lidhje me elektromobilitetin

E-mobiliteti në përgjithësi

Si lëviz një makinë elektrike dhe cilat janë karakteristikat që e dallojnë atë nga makinat konvencionale?

Në thelb, një makinë elektrike drejtohet në të njëjtën mënyrë si një automjet me një transmetim automatik. Kjo do të thotë që nuk ka ndërrim marshi, por shoferi shtyp normalisht pedalet e gazit dhe frenave. Në ndryshim nga makinat konvencionale, fuqia e motorit elektrik është plotësisht e disponueshme në çdo shpejtësi dhe xhiro motorri dhe mundëson përshpejtim të fortë që nga fillimi. 

Cili është ndryshimi midis makinave elektrike dhe Plug-in-Hybrid?

Dallimi kryesor midis makinave elektrike dhe hibrideve Plug-in-Hybrid qëndron në llojin e tyre të motorrit. Makinat elektrike nuk kanë një motor me djegie dhe funksionojnë thjesht në mënyrë elektrike. Kjo do të thotë që automjetet elektrike tërheqin të gjithë energjinë e tyre nga rrjeti i energjisë dhe për këtë arsye duhet gjithashtu të karikohen nga një burim i jashtëm (p.sh. në një stacion karikimi publik ose privat). Nga ana tjetër, Plug-in-Hybrid, janë një formë e përzier dhe drejtohen nga një motor elektrik dhe një motor me djegie të brendshme. Kur të konsumohet furnizimi me energji, makina vazhdon të ngasë në modalitetin hibrid me ndihmën e motorit me djegie. 

A ka një makinë elektrike një ndërrim marshi?

Makinat elektrike nuk kanë ndërrim marshi. Ato zotërojne çdo situatë ngarje nëpërmjet xhirove të larta dhe ofrojnë mjaftueshëm elasticitetit në mënyrë që shoferi të mund të përshpejtojë pa nëvojën e ndryshimit të marshave. 

A janë makinat elektrike më të rrezikshme në një aksident?

Makinat elektrike nuk janë më të rrezikshme sesa makinat me motorë me djegie të brendshme, pasi ato, si automjetet me benzinë ose naftë, duhet të plotësojnë kërkesat ligjore që synojnë të sigurojnë sigurinë e automobilistëve. Në rastin e automjeteve elektrike vëmendje e veçantë i kushtohet faktit që nëse ndodh një defekt në sistem energjia elektrike e baterisë të ndërpritet. Kjo do të thotë që në rast aksidenti, bateria shkëputet automatikisht nga përbërësit e tjerë të tensionit të lartë në mënyrë që atje të mos ketë më tension dhe punëtorët e shpëtimit mund të ndërhyjnë në mënyrë të sigurt. Si një masë shtesë, sistemi i tensionit të lartë fiket automatikisht kur hapet Airbag-u. Ju gjithashtu mund ta bëni më të lehtë punën e shërbimeve të shpëtimit duke bashkangjitur një kartë emergjence në automjetin tuaj komercial VW, i cili përmban informacion qendror mbi strukturën dhe pajisjet e automjetit tuaj. 

A paraqet rrezik shëndetësor tensioni elektromagnetik në një makinë elektrike?

Jo, sepse fusha magnetike e gjeneruar në automjetet elektrike është e mbrojtur në mënyrë të sigurtë. Edhe për njerëzit me stimulues kardiak, kjo nuk paraqet rrezik për shëndetin. Megjithatë, kofano nuk duhet të hapet gjatë punës, pasi mund të ndodhin fusha të forta elektrike.

Çfarë subvencionesh shtetërore dhe lehtësimesh tatimore ka për makinat elektrike në Austri?

Në Austri, makinat elektrike dhe zgjidhjet e infrastrukturës subvencionohen nga shteti. Përveç kësaj, secili shtet federal ka financimin e tij, opsionale. 

Qeveria aktualisht po promovon blerjen e automjeteve elektrike nga individë privatë me deri në 3,000 €. Automjetet elektrike dhe qelizat e karburantit kanë të drejtë për financim prej 3,000 €. Automjete Plug-in-Hybrid dhe Range Extender sikurse rritës se kapacitetit me 1,500 €. Për t'u kualifikuar për financim duhet të përmbushen kërkesat e mëposhtme :

  • Çmimi bruto i listës të modelit bazë (pa pajisje speciale) nuk duhet të kalojë 50,000 €.

  • Kapaciteti plotësisht elektrik i makinës duhet të jetë së paku 50 km.

  • Kur blen automjetin, tregtari i automjeteve duhet t'i japë blerësit një bonus të E-mobilitet në shumën e subvencionit (d.m.th. 3,000 € për automjetet elektrike dhe qelizat e karburantit, 1,500 € për Plug-in-Hybrid, Range Extender sikurse rritës se kapacitetit). Ky bonus duhet të pasqyrohet në faturën e automjetit së bashku me tekstin e informacionit "Komponenti i bonusit të E-lëvizshmërisë".

Më shumë informacion dhe lidhje me linkun përkatës mund të gjeni këtu..

Përveç kësaj, automjetet elektrike aktualisht janë të përjashtuara nga taksa standarde e konsumit (NoVA) dhe taksa e sigurimit të lidhur me motorin. Kompanitë që kanë të drejtë në zbritjen e taksës së inputeve gjithashtu mund të kërkojnë zbritje të taksës së inputit për blerjen e makinave elektrike. Nuk ka asnjë përfitim në natyrë për punonjësit që gjithashtu përdorin makinën e tyre të kompanisë për qëllime private.

Ju mund të mësoni më shumë rreth një bonusi të mundshëm të e-mobilitetit nga ana e importuesit për automjetin tuaj të dëshiruar nga tregtari juaj i besuar.

Zur Kërko Filialin

Çfarë do të thotë PHEV?

PHEV qëndron për Plugin Hybrid Electric Vehicle dhe shpesh përdoret si shkurtesë për Plug-in-Hybride. Shkurtesa të tjera të zakonshme janë HEV (Hybrid Electric Vehicle = Hibrid i plotë) dhe BEV (Battery Electric Vehicle = makinë elektrike).

Cilat janë avantazhet e një makine elektrike?

Makinat elektrike sjellin avantazhet e mëposhtme për ju dhe mjedisin:

  1. Reduktim i ndjeshëm i ndotjes së2-CO

  2. Në përgjithësi më pak emetim ndotësish (grimca të imëta, CO, ...)

  3. Efikasitet i lartë i energjisë

  4. Subvencione atraktive gjatë blerjes

  5. Punim me kosto të ulët dhe mirëmbajtje e lirë

  6. Avantazh në taksa (p.sh. përjashtimi nga NoVA)

  7. Reduktimi i ndotjes nga zhurma në trafikun e qytetit

  8. Kënaqësi e lartë në ngarje falë akselerimit të shpejtë

  9. Parkim falas në disa qytete Austriake 

  10. Varësia më e vogël nga lëndët djegëseme origjinë fosile si nafta

Karikim

Ku mund të karikoj një makinë elektrike dhe a ka mjaft stacione karikimi?

Makinat elektrike mund të karikohen në shtëpi duke përdorur Wallbox ose në stacionet e karikimit publik. Në përgjithësi ka stacione të karikimit publik në shumë vende. Në mënyrë që të përcaktohet vendndodhja e saktë e një stacioni karikimi, këshillohet ta gjeni atë në internet. Këtu ka harta që tregojnë saktësisht se ku janë stacionet e karikimit. Për shembull nëhttps://smatrics.com/ladenetz

Si funksionon karikimi në një stacion karikimi publik?

Karikimi në një stacion karikimi publik është i ngjashëm me mbushjen me karburant të një makine konvencionale. Ju duhet një kartë e përshtatshme karikimi nga ofruesi përkatës. Në fillim të procesit të karikimit, karta e karikimit mbahet përpara prizës me simbolin e makinës. Damit wird der Kunde identifiziert und erhält Zugriff zur Station. Pastaj lidhni makinën dhe stacionin e karikimit me kabllon e karikimit duke e lidhur spinën në prizat e përcaktuara. Kablli bllokohet automatikisht gjatë procesit të karikimit dhe lëshohet përsëri vetëm kur të mbarojë. Për të faturuar proceset e karikimit në pikat e karikimit, të dhënat e klientit si, fillimi dhe mbarimi i procesit të karikimit dhe sasia e energjisë së konsumuar regjistrohen dhe i komunikohen klientit.

Si funksionon karikimi në shtëpi? Cilat janë kushtet që duhen plotësuar?

Në teori, makinat elektrike mund të karikohen edhe në shtëpi duke përdorur një prizë konvencionale shtëpiake. Kjo nuk rekomandohet, megjithatë, pasi një prizë konvencionale nuk mund të transmetojë sasinë e kërkuar të energjisë elektrike dhe procesi i karikimit mund të zgjasë shumë, ndonjëherë edhe më shumë se një ditë. 

Blerja e stacionit tuaj të karikimit, e ashtuquajtura Wallbox, është padyshim më efektive. Ky Wallbox mund të instalohet lehtësisht. Kërkesa e vetme për të qenë në gjendje të karikoni makinën elektrike në shtëpi është një vend parkimi me një lidhje të energjise elektrike. 

A mund të karikoj një makinë elektrike nga një prizë normale në shtëpi?

Po, teorikisht mund të karikoni një makinë elektrike në një prizë normale 230 volt sipas CEE 7/4. Sidoqoftë, një "karikim emergjence" i tillë nuk rekomandohet në planin afatgjatë, pasi karikimi zgjat shumë për shkak të fuqisë së ulët gjithashtu priza dhe kablli marrin ngarkesë të lartë gjatë kësaj kohe.

Sa zgjat një proces i karikimit?

Kohëzgjatja e procesit të karikimit varet nga fuqia e instaluar. Në stacionet e karikimit të shpejtë me një fuqi më të lartë (40 kW), siç gjendet zakonisht në stacionet e shërbimit të autostradës ose stacionet e benzinës, bateria e një makine elektrike siç është e-Crafter mund të rimbushet në 80% * në rreth 45 minuta. Në të ardhmen e afërt, stacionet e karikimit do të japin deri në 350 kW rrymë të vazhduar. Karikimi zgjat pak më shumë në stacionet e karikimit publik të rrymës alternative (karikimi AC) ose në Wallbox në shtëpi me një rrymë më të ulët (7.2 kW). Procesi i karikimit për e-Crafter zgjat përafërsishtë rreth 5 orë dhe 20 minuta.

*Koha e karikimit në stacionet e karikimit publik arrihet me anë të sistemin standard të karikimit të shpejtë CCS. Konsumi i kombinuar i energjisë: 29.1 kWh/100 km (ose 29.1 Wh/km).

Çfarë është rryma alternative ose rryma e vazhduar?

Tek rryma alternative (AC) polarizmi i rrymës ndryshon rregullisht. Kjo krijon një ekuilibër midis drejtimeve pozitive dhe negative. Tek rryma e vazhduar (DC) rryma rrjedh vazhdimisht me të njëjtën forcë në të njëjtin drejtim. 

 

Sa do të më kushtojë një karikim në një stacion karikimi publik?

Çmimet në stacionet e karikimit publik varen nga kohëzgjatja dhe kapaciteti i zgjedhur i karikimit. Çmimet për këtë ndryshojnë në varësi të ofruesit, por shumë ofrues u ofrojnë klientëve të tyre një model abonimi ose tarifa të sheshta. Sipas një studimi nga Dhoma e Punës, karikimi për 100 kilometra kushton 2.92 € për normën më të lirë të kontratës dhe 8.33 € për atë më të shtrenjtën. 

Sa kushtojnë opsionet private të karikimit?

Kostot për opsionet e karikimit privat ndryshojnë në varësi të ofruesit të Wallbox. Një Moon Wallbox , për shembull, kushton duke filluar nga 799 € bruto (modeli bazë). Informacione shtesë mund të gjenden këtu.

A ka ndonjë ndryshim në prizat e karikimit? (Cilat lloje prizash ekzistojnë?)

Ekzistojnë tre lloje të ndryshëm lidhësish për karikimin në stacionet e karikimit publik dhe për karikimin në shtëpi, në Wallbox: 

  • Tipi 1 (SAE J1772-2009)

  • Tipi 2 (Mennekes-Spinë)

  • Tipi 3A/C (SCAME-Spinë)

Të gjithë këta lloje të prizave janë të përshtatshme për karikim AC.

A mund të karikoj një makinë elektrike kur bie shi?

 Po, një makinë elektrike mund të karikohet edhe kur bie shi. 

Si mund të karikohet jashtë vendit?

Karikimi jashtë vendit funksionon njësoj si në shtëpi. Disa ofrues të mëdhenj të stacioneve të karikimit u ofrojnë klientëve të tyre roaming për udhëtime jashtë vendit. Para fillimit të një udhëtimi, këshillohet të mësoni rreth gamës së stacioneve të karikimit në destinacionin përkatës të udhëtimit.

Distanca

Sa larg mund të udhëtoj unë me një makinë elektrike?

Kapaciteti në km1 i një makine elektrike varion sipas modelit përkatës dhe stilit te drejtimit. 

Në e-Manager kohët e nisjes, rrugët e planifikuara dhe gjithashtu temperatura e brendshme e dëshiruar mund të shënohet dhe të ruhen në mënyrë që temperatura e brendshme në kohën e nisjes të jetë optimale. Kjo mund të optimizojë performancën dhe kapacitetin e makinës.

Me e-Crafter, aktualisht arrihet distanca deri në 115 km1 e kombinuar dhe 159 km1 në zonat urbane. Kështu që ju mund të arrini nga takimi në takim pa ndonjë problem. Ose nga adresa e dorëzimit në adresën e dorëzimit.

Sa larg mund të arrij me një makinë elektrike në dimër?

Edhe në dimër, kapacitet varet nga modeli. Temperaturat e ftohta në muajt e dimrit mund të zvogëlojnë kapacitetin për shkak të energjisë shtesë të përdorur nga ngrohja dhe ngasja (në dimër një motor kërkon më shumë energji për të drejtuar).

Mjedisi

A është e mjaftueshme energjia elektrike për të kaluar në makina elektrike?

 Po, ka energji elektrike të mjaftueshme për të kaluar në makina elektrike. 

Sa zgjat një bateri dhe çfarë ndodh kur ka difekt?

Bateria e VW e-Crafter shkon 8 Vjet ose deri në 160.000 Kilometra. Në rast difekti sie bateria eliminohet nga firma jonë Pastruese dhe riciklohet.

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team