VW e-Crafter qëndron natën në një rrugë të ndriçuar
VW e-Crafter qëndron natën në një rrugë të ndriçuar

Elektro­mobilitet! Modelet tona elektrike →

Elektrike, praktike, inovative!

e-Crafter

Përjetoni Liri dhe prakticitet

ID.Buzz

Modelet tona elektrike

Volkswagen Makina Tregtare

e-Crafter

Makina Tregtare Volkswagen me motor elektrik.

Elektrike, praktike, inovative.

E ardhmja e makinës tregtare. E-Crafter zotëron kërkesat e së nesërmes që sot. Ajo gjithashtu ofron hapësirë të pakufizuar të ngarkesave. Ashtu siç do të prisnit nga një Crafter i së ardhmes.

ID.Buzz

Përshëndet të ardhmen!

Bulli, prej 70 vitesh mahnit njerëzit rreth e rrotull botës. Volkswagen e sjell këtë model fantastik tashmë në kohën e lëvizjes elektrike. ID. Buzz - është një homazh për legjendarin Bulli, por i orientuar dhe dizenjuar drejt të ardhmes. Komplet i ndërlidhur. Intuitiv. Me një konfort të ri definuar dhe implementim inteligjent. Për liri maksimale. ID. Buzz është më shumë se vetëm një makinë me motor elektrik. Ai është bërë për të gjithë, ata që së bashku me ne duan të startojnë nje epokë të re.

Një pamje anësore e VW e-crafter
vw-e-crafter-turbina ere

Përparësi të lëvizjes elektrike

  • Përparësi në qytet
  • Ekologjik
  • Mirëmbajtje e ulët
  • Kalon në zonat e kufizuara

Pyetjet e bëra më shpesh në lidhje me elektromobilitetin

E-mobiliteti në përgjithësi

Në thelb, një makinë elektrike drejtohet në të njëjtën mënyrë si një automjet me një transmetim automatik. Kjo do të thotë që nuk ka ndërrim marshi, por shoferi shtyp normalisht pedalet e gazit dhe frenave. Në ndryshim nga makinat konvencionale, fuqia e motorit elektrik është plotësisht e disponueshme në çdo shpejtësi dhe xhiro motorri dhe mundëson përshpejtim të fortë që nga fillimi.

Dallimi kryesor midis makinave elektrike dhe hibrideve Plug-in-Hybrid qëndron në llojin e tyre të motorrit. Makinat elektrike nuk kanë një motor me djegie dhe funksionojnë thjesht në mënyrë elektrike. Kjo do të thotë që automjetet elektrike tërheqin të gjithë energjinë e tyre nga rrjeti i energjisë dhe për këtë arsye duhet gjithashtu të karikohen nga një burim i jashtëm (p.sh. në një stacion karikimi publik ose privat). Nga ana tjetër, Plug-in-Hybrid, janë një formë e përzier dhe drejtohen nga një motor elektrik dhe një motor me djegie të brendshme. Kur të konsumohet furnizimi me energji, makina vazhdon të ngasë në modalitetin hibrid me ndihmën e motorit me djegie.

Makinat elektrike nuk kanë ndërrim marshi. Ato zotërojne çdo situatë ngarje nëpërmjet xhirove të larta dhe ofrojnë mjaftueshëm elasticitetit në mënyrë që shoferi të mund të përshpejtojë pa nëvojën e ndryshimit të marshave.

Makinat elektrike nuk janë më të rrezikshme sesa makinat me motorë me djegie të brendshme, pasi ato, si automjetet me benzinë ose naftë, duhet të plotësojnë kërkesat ligjore që synojnë të sigurojnë sigurinë e automobilistëve. Në rastin e automjeteve elektrike vëmendje e veçantë i kushtohet faktit që nëse ndodh një defekt në sistem energjia elektrike e baterisë të ndërpritet. Kjo do të thotë që në rast aksidenti, bateria shkëputet automatikisht nga përbërësit e tjerë të tensionit të lartë në mënyrë që atje të mos ketë më tension dhe punëtorët e shpëtimit mund të ndërhyjnë në mënyrë të sigurt. Si një masë shtesë, sistemi i tensionit të lartë fiket automatikisht kur hapet Airbag-u. Ju gjithashtu mund ta bëni më të lehtë punën e shërbimeve të shpëtimit duke bashkangjitur një kartë emergjence në automjetin tuaj komercial VW, i cili përmban informacion qendror mbi strukturën dhe pajisjet e automjetit tuaj.

Jo, sepse fusha magnetike e gjeneruar në automjetet elektrike është e mbrojtur në mënyrë të sigurtë. Edhe për njerëzit me stimulues kardiak, kjo nuk paraqet rrezik për shëndetin. Megjithatë, kofano nuk duhet të hapet gjatë punës, pasi mund të ndodhin fusha të forta elektrike.

Në Austri, makinat elektrike dhe zgjidhjet e infrastrukturës subvencionohen nga shteti. Përveç kësaj, secili shtet federal ka financimin e tij, opsionale.

Qeveria aktualisht po promovon blerjen e automjeteve elektrike nga individë privatë me deri në 3,000 €. Automjetet elektrike dhe qelizat e karburantit kanë të drejtë për financim prej 3,000 €. Automjete Plug-in-Hybrid dhe Range Extender sikurse rritës se kapacitetit me 1,500 €. Për t'u kualifikuar për financim duhet të përmbushen kërkesat e mëposhtme :

  • Çmimi bruto i listës të modelit bazë (pa pajisje speciale) nuk duhet të kalojë 50,000 €.
  • Kapaciteti plotësisht elektrik i makinës duhet të jetë së paku 50 km.
  • Kur blen automjetin, tregtari i automjeteve duhet t'i japë blerësit një bonus të E-mobilitet në shumën e subvencionit (d.m.th. 3,000 € për automjetet elektrike dhe qelizat e karburantit, 1,500 € për Plug-in-Hybrid, Range Extender sikurse rritës se kapacitetit). Ky bonus duhet të pasqyrohet në faturën e automjetit së bashku me tekstin e informacionit "Komponenti i bonusit të E-lëvizshmërisë".

Më shumë informacion dhe lidhje me linkun përkatës mund të gjeni këtu..

Përveç kësaj, automjetet elektrike aktualisht janë të përjashtuara nga taksa standarde e konsumit (NoVA) dhe taksa e sigurimit të lidhur me motorin. Kompanitë që kanë të drejtë në zbritjen e taksës së inputeve gjithashtu mund të kërkojnë zbritje të taksës së inputit për blerjen e makinave elektrike. Nuk ka asnjë përfitim në natyrë për punonjësit që gjithashtu përdorin makinën e tyre të kompanisë për qëllime private.

Ju mund të mësoni më shumë rreth një bonusi të mundshëm të e-mobilitetit nga ana e importuesit për automjetin tuaj të dëshiruar nga tregtari juaj i besuar.

Zur Kërko Filialin

PHEV qëndron për Plugin Hybrid Electric Vehicle dhe shpesh përdoret si shkurtesë për Plug-in-Hybride. Shkurtesa të tjera të zakonshme janë HEV (Hybrid Electric Vehicle = Hibrid i plotë) dhe BEV (Battery Electric Vehicle = makinë elektrike).

Makinat elektrike sjellin avantazhet e mëposhtme për ju dhe mjedisin:

  1. Reduktim i ndjeshëm i ndotjes së2-CO
  2. Në përgjithësi më pak emetim ndotësish (grimca të imëta, CO, ...)
  3. Efikasitet i lartë i energjisë
  4. Subvencione atraktive gjatë blerjes
  5. Punim me kosto të ulët dhe mirëmbajtje e lirë
  6. Avantazh në taksa (p.sh. përjashtimi nga NoVA)
  7. Reduktimi i ndotjes nga zhurma në trafikun e qytetit
  8. Kënaqësi e lartë në ngarje falë akselerimit të shpejtë
  9. Parkim falas në disa
  10. Varësia më e vogël nga lëndët djegëseme origjinë fosile si nafta

Karikim

Makinat elektrike mund të karikohen në shtëpi duke përdorur Wallbox ose në stacionet e karikimit publik. Në përgjithësi ka stacione të karikimit publik në shumë vende. Në mënyrë që të përcaktohet vendndodhja e saktë e një stacioni karikimi, këshillohet ta gjeni atë në internet. Këtu ka harta që tregojnë saktësisht se ku janë stacionet e karikimit. Për shembull nëhttps://smatrics.com/ladenetz

Karikimi në një stacion karikimi publik është i ngjashëm me mbushjen me karburant të një makine konvencionale. Ju duhet një kartë e përshtatshme karikimi nga ofruesi përkatës. Në fillim të procesit të karikimit, karta e karikimit mbahet përpara prizës me simbolin e makinës. Damit wird der Kunde identifiziert und erhält Zugriff zur Station. Pastaj lidhni makinën dhe stacionin e karikimit me kabllon e karikimit duke e lidhur spinën në prizat e përcaktuara. Kablli bllokohet automatikisht gjatë procesit të karikimit dhe lëshohet përsëri vetëm kur të mbarojë. Për të faturuar proceset e karikimit në pikat e karikimit, të dhënat e klientit si, fillimi dhe mbarimi i procesit të karikimit dhe sasia e energjisë së konsumuar regjistrohen dhe i komunikohen klientit.

Në teori, makinat elektrike mund të karikohen edhe në shtëpi duke përdorur një prizë konvencionale shtëpiake. Kjo nuk rekomandohet, megjithatë, pasi një prizë konvencionale nuk mund të transmetojë sasinë e kërkuar të energjisë elektrike dhe procesi i karikimit mund të zgjasë shumë, ndonjëherë edhe më shumë se një ditë.

Blerja e stacionit tuaj të karikimit, e ashtuquajtura Wallbox, është padyshim më efektive. Ky Wallbox mund të instalohet lehtësisht. Kërkesa e vetme për të qenë në gjendje të karikoni makinën elektrike në shtëpi është një vend parkimi me një lidhje të energjise elektrike.

Po, teorikisht mund të karikoni një makinë elektrike në një prizë normale 230 volt sipas CEE 7/4. Sidoqoftë, një "karikim emergjence" i tillë nuk rekomandohet në planin afatgjatë, pasi karikimi zgjat shumë për shkak të fuqisë së ulët gjithashtu priza dhe kablli marrin ngarkesë të lartë gjatë kësaj kohe.

Kohëzgjatja e procesit të karikimit varet nga fuqia e instaluar. Në stacionet e karikimit të shpejtë me një fuqi më të lartë (40 kW), siç gjendet zakonisht në stacionet e shërbimit të autostradës ose stacionet e benzinës, bateria e një makine elektrike siç është e-Crafter mund të rimbushet në 80% * në rreth 45 minuta. Në të ardhmen e afërt, stacionet e karikimit do të japin deri në 350 kW rrymë të vazhduar. Karikimi zgjat pak më shumë në stacionet e karikimit publik të rrymës alternative (karikimi AC) ose në Wallbox në shtëpi me një rrymë më të ulët (7.2 kW). Procesi i karikimit për e-Crafter zgjat përafërsishtë rreth 5 orë dhe 20 minuta.

*Koha e karikimit në stacionet e karikimit publik arrihet me anë të sistemin standard të karikimit të shpejtë CCS. Konsumi i kombinuar i energjisë: 29.1 kWh/100 km (ose 29.1 Wh/km).

Tek rryma alternative (AC) polarizmi i rrymës ndryshon rregullisht. Kjo krijon një ekuilibër midis drejtimeve pozitive dhe negative. Tek rryma e vazhduar (DC) rryma rrjedh vazhdimisht me të njëjtën forcë në të njëjtin drejtim.

Çmimet në stacionet e karikimit publik varen nga kohëzgjatja dhe kapaciteti i zgjedhur i karikimit. Çmimet për këtë ndryshojnë në varësi të ofruesit, por shumë ofrues u ofrojnë klientëve të tyre një model abonimi ose tarifa të sheshta. Sipas një studimi nga Dhoma e Punës, karikimi për 100 kilometra kushton 2.92 € për normën më të lirë të kontratës dhe 8.33 € për atë më të shtrenjtën.

Kostot për opsionet e karikimit privat ndryshojnë në varësi të ofruesit të Wallbox. Një Moon Wallbox , për shembull, kushton duke filluar nga 799 € bruto (modeli bazë). Informacione shtesë mund të gjenden këtu.

Ekzistojnë tre lloje të ndryshëm lidhësish për karikimin në stacionet e karikimit publik dhe për karikimin në shtëpi, në Wallbox:

  • Tipi 1 (SAE J1772-2009)
  • Tipi 2 (Mennekes-Spinë)
  • Tipi 3A/C (SCAME-Spinë)

Të gjithë këta lloje të prizave janë të përshtatshme për karikim AC.

Po, një makinë elektrike mund të karikohet edhe kur bie shi.

Karikimi jashtë vendit funksionon njësoj si në shtëpi. Disa ofrues të mëdhenj të stacioneve të karikimit u ofrojnë klientëve të tyre roaming për udhëtime jashtë vendit. Para fillimit të një udhëtimi, këshillohet të mësoni rreth gamës së stacioneve të karikimit në destinacionin përkatës të udhëtimit.

Distanca

Kapaciteti në km1 i një makine elektrike varion sipas modelit përkatës dhe stilit te drejtimit.

Në e-Manager kohët e nisjes, rrugët e planifikuara dhe gjithashtu temperatura e brendshme e dëshiruar mund të shënohet dhe të ruhen në mënyrë që temperatura e brendshme në kohën e nisjes të jetë optimale. Kjo mund të optimizojë performancën dhe kapacitetin e makinës.

Me e-Crafter, aktualisht arrihet distanca deri në 115 km1 e kombinuar dhe 159 km1 në zonat urbane. Kështu që ju mund të arrini nga takimi në takim pa ndonjë problem. Ose nga adresa e dorëzimit në adresën e dorëzimit.

Edhe në dimër, kapacitet varet nga modeli. Temperaturat e ftohta në muajt e dimrit mund të zvogëlojnë kapacitetin për shkak të energjisë shtesë të përdorur nga ngrohja dhe ngasja (në dimër një motor kërkon më shumë energji për të drejtuar).

Mjedisi

Po, ka energji elektrike të mjaftueshme për të kaluar në makina elektrike.

Bateria e VW e-Crafter shkon 8 Vjet ose deri në 160.000 Kilometra. Në rast difekti sie bateria eliminohet nga firma jonë Pastruese dhe riciklohet.